problemer med baglygte på yamaha

Her spørger du hvis du har elektriske problemer eller spørgsmål til det oprindelige & originale elektriske system på din Yamaha
Besvar
cfp
Junior knallert
Indlæg: 15
Tilmeldt: tirs 24. jul 2012 22:05
Kontakt:

problemer med baglygte på yamaha

Indlæg af cfp »

Hej

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig.Jeg kan kan ikke får min baglygte til at virke.Det er som om at der ikke kommer "strøm"til den.Forlygten virker fint.Og jeg har skiftet ledningsnettet fra forlygten og ned til batterriet.Håber at der nogen der kan hjælpe mig

M.v.h Claus
Søren64
Junior knallert
Indlæg: 38
Tilmeldt: tirs 22. okt 2013 19:31
Kontakt:

Re: problemer med baglygte på yamaha

Indlæg af Søren64 »

Check stelforbindelsen ,ta evt en stump ledning fra batteriets minus og hold den på bagskærmen. mvh Søren
cfp
Junior knallert
Indlæg: 15
Tilmeldt: tirs 24. jul 2012 22:05
Kontakt:

Re: problemer med baglygte på yamaha

Indlæg af cfp »

Hej

Det har jeg prøvet det virker ikke.Kan det have noget med tændningslåsen at gøre.Er ikke lige en "haj"til det
Søren64
Junior knallert
Indlæg: 38
Tilmeldt: tirs 22. okt 2013 19:31
Kontakt:

Re: problemer med baglygte på yamaha

Indlæg af Søren64 »

Hvis der lys i forlygten ,burde det ikke ha noget med tændningslåsen at gøre ,du kan evt gå ind på den instruktion Niels Fup har lavet her på forum ,hvor er alt er penslet ud med samtlige ledninger og tilslutninger ,den er rigtig god.Håber du får løst problemet . Mvh Søren
cfp
Junior knallert
Indlæg: 15
Tilmeldt: tirs 24. jul 2012 22:05
Kontakt:

Re: problemer med baglygte på yamaha

Indlæg af cfp »

Har endelig fået lys for og bag.Men meget svagt lys.Når man kører "blinker"lygterne.Hvad kan der være galt.Er det lysspolen der skal udskiftet.

Claus
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: problemer med baglygte på yamaha

Indlæg af Kai »

Lyder som om der er seriøst kludder i ledningsnettet et sted. Hvor holder du til i DK ?
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
cfp
Junior knallert
Indlæg: 15
Tilmeldt: tirs 24. jul 2012 22:05
Kontakt:

Re: problemer med baglygte på yamaha

Indlæg af cfp »

Holder til i nordvestsj.Skal lige nævnes at jeg har skiftet ledningsnettet og brugt Niels f ledning guide.
Besvar

Tilbage til "Elektriske problemer & spørgsmål"