hej

nu ved jeg godt at det ikke er en knallert, men det er stadig en yamaha

så håber at der måske var en der vidste hvad der er galt,
problemet ligger i at min storebror bror har købt en Yamaha dt 175èr... og at den skal synes på mandag

Før jeg pillede ved den virkede alt el, på nær hornet. og blinklysene var så svage at den aldrig ville gå igennem syn.. man kunne knapt nok se at de blinkede i dagslys.. så det skulle der jo laves om på

så jeg skiftede batteriet, hvilket ikke hjalp på noget

udover at hornet kunne begynde at sige et lille bitte klik.. igår fandt jeg så ud af at ALT lys blev 1000 gange kraftigere og at hornet begyndte at virke vis man så startede den uden at batteriet var på, så jeg tænkte jo at det var fint.. men blinklysene blinkede meget ureglmæssigt, og utroligt skarpt.. og da jeg ville starte den igen ( den var tændt i maxs 15 sekunder uden batteri ) så regarede blinklysende ikke på noget.. lampen i instrument brættet blinker ikke engang
ville de sige at jeg har overbelastet en sikring, eller blinklys systemet eller hvordan ??
der er også monteret en 12v 55/60 watts H4 pære i forlygten.. men mener bestemt at el systemet på den er på 6v.. det kan vel godt forklare hvor strømmen til blinklygterne bliver af? eller ?
mvh. Malthe, tak på forhånd

Har:
Honda CBR 250 RA - Combined ABS - hverdags ged.
Honda CBR 125R - Tilsalg.
2 x Yamaha RD 125 twin årgang ca. 1978 ( ca. 50 % af bestanden i danmark )

- projekter
Yamaha FS1 4 gears K1 ` 79 -evigheds projekt
haft:
Suzuki RMX - 6 gears. 75cc -legetøj
Vespa paggio grillo - stjålet
honda Dax- kina
Yamaha sting,
2x ciao.
4 hjulet hjemme bygget ATV med puch maxi motor med 70 cc kit osv.
2x Maxi puch