Fs1 omdrejningstæller

Her spørger du hvis du har elektriske problemer eller spørgsmål til det oprindelige & originale elektriske system på din Yamaha
Besvar
DavidKarlson
Junior knallert
Indlæg: 30
Tilmeldt: tors 3. jan 2013 17:22
Kontakt:

Fs1 omdrejningstæller

Indlæg af DavidKarlson »

Hej forum

Jeg er den lykkelige ejer af en fs1 4 gear, som ellers bare kører, og ikke plejer at give de store problemer. jeg har lige skiftet hele ledningsnettet, og da alle tingene bortset fra omdrejningstælleren kom til at virke, tænkte jeg at det måtte være tid til at få liv i omdrejningstælleren. Der blev sat en sikring på imellem den hvide ledning fra omdrejningstæller og til den hvide i multistikket. Så blev stel sat til, og den brune blev også sat på. Sikringen er på 100ma. Jeg har fulgt denne guide: http://knallertforum.dk/download/yamaha ... ha_FS1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Da jeg så endelig fik den startet, så reagerede omdrejningstælleren også, dog viste den bare alt for meget. Den stod ved 6-7000 omdrejninger i tomgang og bare man rørte gassen røg den op på 12000. Hvad kan dette skyldes? Er det selve omdrejningstælleren der er færdig, eller hvad er problemet mon? :) Det skal lige siges at det faktisk blev lidt bedre da jeg fik kørt lidt, og der kom mere strøm på batteriet. Kan det godt være at det bare skal lades fuldt op?
Håber virkelig at i kan hjælpe mig!

Mvh David
Besvar

Tilbage til "Elektriske problemer & spørgsmål"