Projekt ledningsnet fra yamaha til puch

Her spørger du hvis du har elektriske problemer eller spørgsmål til det oprindelige & originale elektriske system på din Yamaha
Besvar
Soulen
Helt ny i flokken
Indlæg: 5
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 20:54
Kontakt:

Projekt ledningsnet fra yamaha til puch

Indlæg af Soulen »

Hey alle

Jeg er i gang med at bygge et ledningsnet over på maxi nu er modelle lige meget da jeg har tændningen fra en monza.
jeg har det problem at jeg syntes ikke jeg kan finde nogle med hvordan omdrejnings tæller sættes til, dvs jeg tager
Speedo og omd tæller tændningslås og et ledningsnet fra en yamaha Fs1 hvilken ledninger er signal ledningen (den der måler omdrejningerne. samt hva de andre er og hva de skal kobles til. er skam også klar over at den frigear lampe ikke vil virke men den skal også bruges til noget andet.

på forhånd tak
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Projekt ledningsnet fra yamaha til puch

Indlæg af strynboen »

http://knallertforum.dk/download/yamaha ... ha_FS1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Soulen
Helt ny i flokken
Indlæg: 5
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 20:54
Kontakt:

Re: Projekt ledningsnet fra yamaha til puch

Indlæg af Soulen »

der står jo intet om omdrejningstællern det er jo det jeg skal bruge lednings nette skal jeg nok få samlet det er jo lige ud af landevejen. men hva med omdrejningstællern hva er impulse og alt det det er jo det jeg skal bruge og de ledningsdiregrammer jeg kan find indiker kun speedometert og det kan jeg ikke bruge til ret meget
Soulen
Helt ny i flokken
Indlæg: 5
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 20:54
Kontakt:

Re: Projekt ledningsnet fra yamaha til puch

Indlæg af Soulen »

bare glem det det ser ikke ud til der findes nogle diregrammer hvor omdrejningstællern er vist. som det er med fks monza RMC3g så jeg må vel håbe på jeg ikke brænder den af
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Projekt ledningsnet fra yamaha til puch

Indlæg af Kai »

Impulsledningen til omdrejningstælleren er den hvide ledning i stikket på tændingslåsen, den kommer svjh fra den sorte fra motoren (fødespolen)
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Brugeravatar
palle
Stor knallert
Indlæg: 183
Tilmeldt: fre 24. aug 2007 19:38
Kontakt:

Re: Projekt ledningsnet fra yamaha til puch

Indlæg af palle »

Hej

Hvis du tager guiden til ledningsnettet og går ned i bunden af den, så står der hvordan den omdrejningstælleren skal monteres.

Mvh Palle
Yamaha fs1 78'k1 bygget som dx wineberryred, nummer match
Yamaha fs1 ss k1 72' drejeventil blå nummer & nøgle match
Soulen
Helt ny i flokken
Indlæg: 5
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 20:54
Kontakt:

Re: Projekt ledningsnet fra yamaha til puch

Indlæg af Soulen »

jeg fandt det skam det var bare lige mit internet der syntes den kun ville vise noget af det nu kom resten med
Besvar

Tilbage til "Elektriske problemer & spørgsmål"