Så fik man gnisten tilbage !
En ledning fra lysspolen var grunden til kortslutningen.. jeg havde ikke fået den med ordenligt op, så den var kommet i klemme... lige netop der hvor jeg havde lavet lodningen og sat krympe flex på...
Tog som lovet billeder, MEN eftersom jeg opdaterede softwaren i min mobil idag, har den formået at slette alle de billeder jeg tog idag, og det gik også ud over arbejdet, så har klaget godt og grundigt til sony ericsson og søger nu gendannelse af billederne. Så jeg beklager meget over i ingen billeder får, i får dem forhåbenligt snart
Men hurtig som jeg var til at mixe det sammen, klog nok er jeg til at starte kværnen i første hug efter at have skiftet membran, indsugningsplade, og ordnet svinghjulet... så det var lækkert!...
Men så opstod et nyt problem, da jeg gav gas tog den fint gassen helt uden problemer.. men den kunne ikke da jeg satte den i gear og slap koblingen, så døde den nærmest helt.. hvad kan det være? Udstødningen sad på med en SKOD Thansen pakning jeg tilfældigvis havde læggende, og lød utæt... men det kan da ikke være årsagen til at den ikke gad at trække...
Jeg har lovlig udstødning læggende og gearing er jeg ved at købe, men efter min mening kan det bare ikke være årsagen. den nuværende udstødning var 5,hk og den eneste der passede på den bagsvinger jeg køre med lige pt... så min opsætning er:
40mm cylinder
10mm mikuni karburator
5,3hk udstødning
og 13-43 gearing...
Jeg er ikke sikker på motorens stand da den tidligere ejer har fået den af en ven og intet ved om den... så den kunne måske være slidt eller hvad siger i profs...?
Mvh Jonas