Søger erfarenhed

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
YAM FS1

Søger erfarenhed

Indlæg af YAM FS1 »

Hej er ny her på forumet,den første yamaha fik jeg som 15 året nu her 25 år efter har jeg valgt at få en yamaha 4 gear igen her på mine gamle dage :(y) .og er ved at renovere den,men mangler noget erfarenhed ved montering af krumtap i blok ,så skulle du have mod til at hjælpe og dele din erfarenhed ud med mig her montere krumtap og lejer i blokken,og har en god erfarenhed og ikke mindst værktøjet der bruges,ville jeg meget gerne høre fra dig.
Mvh Henrik. Nord-Øst-Sjælland...hnfisker@mail.dk
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Søger erfarenhed

Indlæg af Morten - Webmaster »

Har du læst Nielsfups motorrenoveringsguide igennem ? den er GULD værd og kanb spare dig for mange ærgelser.

Jeg er sikker på at der er nogen der vil hjælpe, men start evt. med at læse guiden igennem.

Niels laver og sælger special værktøjet til at montere krumtap med, og det er U-undværligt når man har prøvet det.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Søger erfarenhed

Indlæg af nielsfup »

Hej Henrik
Håber guiden kan svarer på de fleste spørgsmål.
Ellers skriv.
Jeg kan lave et monterings værktøj til dig hvis det bliver nødvendigt

viewtopic.php?f=69&t=3030
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"