Udstødning

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
Nikolaj
Junior knallert
Indlæg: 90
Tilmeldt: tirs 17. aug 2010 19:45
Kontakt:

Udstødning

Indlæg af Nikolaj »

Hej Alle

Nogen som har erfaringer med denne udstødning fra t hansen http://www.thansen.dk/product.asp?c=484 ... 1861394616


Måske er der nogen som har prøvet den, og er det den samme som man kan købe her på yamahafs1.dk?
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Udstødning

Indlæg af Kim B S »

Hej Nikolaj.
Den er hel fin, en af de få gode ting fra T Hansen. :(y) Det er heller ikke nemt at finde andre lovlige udstødninger. :roll: Der har faktisk været skrevet en del om den her på forum. Benny har den desvære ikke. :(
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Nikolaj
Junior knallert
Indlæg: 90
Tilmeldt: tirs 17. aug 2010 19:45
Kontakt:

Re: Udstødning

Indlæg af Nikolaj »

okay det var godt, det er nemlig fordi jeg har 5,3 skråtskåret på nu, men det kan den slet ikke køre med på grund af at alt andet er lovligt, men så har jeg prøvet at sætte den originale udstødning på og så gik den ti gange bedre. men den originale tum 178 svarer den ikke til den man kan købe hos t hansen?
Nikolaj
Junior knallert
Indlæg: 90
Tilmeldt: tirs 17. aug 2010 19:45
Kontakt:

Re: Udstødning

Indlæg af Nikolaj »

tænkte på om der er indhugget tum 178 i den udstødning man kan købe ved t hansen? altså når man køber udstødningen samt forør til 699kr.
Er der forskel på den udstødning man kan købe seperat uden forør og uden pakninger og det? og den man kan købe med forør og pakninger og det?
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Udstødning

Indlæg af Tottenham »

Nikolaj skrev:tænkte på om der er indhugget tum 178 i den udstødning man kan købe ved t hansen? altså når man køber udstødningen samt forør til 699kr.
Er der forskel på den udstødning man kan købe seperat uden forør og uden pakninger og det? og den man kan købe med forør og pakninger og det?
Tror det er det samme , hvad enten det sælges komplet eller i dele :(y)
Obs Har i en Thansen på Ærø ?? var det ikke der du bor ?
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4251
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Udstødning

Indlæg af FS1originalen »

Tantens udstødning er ganske udemærket, men husk at købe den komplet som på billedet. Hvis du begynder at vælge "som løsdele" får du bare en helt masse der ikke passer sammen i gevind mm.
Den vil gerne ruste omkring svejsningen ved beslaget op til bagsvingerbolten - det gjorde de originale altså også... Du kan med fordel male svejsningen sølvgrå med en lille pensel - det forlænger holdbarheden, og ser faktisk slet ikke dumt ud...

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4251
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Udstødning

Indlæg af FS1originalen »

laursem skrev:Tror det er det samme , hvad enten det sælges komplet eller i dele :(y)
Obs Har i en Thansen på Ærø ?? var det ikke der du bor ?
Når man køber en komplet så sidder der en omløber på potten (den til at spænde omkring forrøret). Man får også udleveret den møtrik i løsvægt (altså næsten DEN) for den i løsvægt kan altså allerhøjst bruges som lod hvis du skal ud og fiske :teeth2

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Nikolaj
Junior knallert
Indlæg: 90
Tilmeldt: tirs 17. aug 2010 19:45
Kontakt:

Re: Udstødning

Indlæg af Nikolaj »

Okay tak for hjælpen, jo jeg bor på ærø så jeg må lige en tur med færgen til svendborg :D Fordi der er desværre ingen t hansen på ærø hehe(:
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Udstødning

Indlæg af Dewil »

De har faksisk webshop.... :dust
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Udstødning

Indlæg af strynboen »

ærø færgen sejler jo næsten til t hassan"s butik i svendborg..så spar fragten....hva fanden...så er vi jo næsten næboer..jeg kan kikke til ærø her fra gården
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Nikolaj
Junior knallert
Indlæg: 90
Tilmeldt: tirs 17. aug 2010 19:45
Kontakt:

Re: Udstødning

Indlæg af Nikolaj »

Ja vi er næsten naboer, der er sku ikke meget vand imellem os (: hvis der bare var kommet noget mere havis her da det var koldt for en måneds tid siden kunne man have kørt derover :(y)
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Udstødning

Indlæg af strynboen »

ja jeg var næsten der over,,kørte til strynø kalv..det er cirka halvvejs...du må være fra ærøskøbing...eller søby..når du ikke tager marstal færgen
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Nikolaj
Junior knallert
Indlæg: 90
Tilmeldt: tirs 17. aug 2010 19:45
Kontakt:

Re: Udstødning

Indlæg af Nikolaj »

bedre held næste gang hehe, jeg er fra marstal :D
Nikolaj
Junior knallert
Indlæg: 90
Tilmeldt: tirs 17. aug 2010 19:45
Kontakt:

Re: Udstødning

Indlæg af Nikolaj »

men den tur fra strynø til strynø kalv, den kan du da ikke køre lige for tiden kan du? for isen den er da så godt som væk(:
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Udstødning

Indlæg af strynboen »

ha ha...ja det er ikke helt tilfældigt hvilken ende man bor i...der er jo lidt borgekrig mellem marstal og ærøskøbing..
min kone arbejdede i ærøskøbing komune kontor,,,og tog tit marstal færgen hjem...det var de ikke helt tilfredse med..de syntes hun skulle tage dæres færge ærøsund..mener jeg den hed.. ja isen er tynd nu..den har været helt væk..men er kommet igen..men nu er den snart væk igen..nu vil vi også gerne have forår

rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Nikolaj
Junior knallert
Indlæg: 90
Tilmeldt: tirs 17. aug 2010 19:45
Kontakt:

Re: Udstødning

Indlæg af Nikolaj »

haha ja jeg tager sku heller ikke Ærøskøbing færgen hvis jeg kan slippe for det da (: Det tager også et kvarter mere at sejle med den, og det kvarter føles som flere timer... nej så hellere Marstal færgen (:
Nikolaj
Junior knallert
Indlæg: 90
Tilmeldt: tirs 17. aug 2010 19:45
Kontakt:

Re: Udstødning

Indlæg af Nikolaj »

Det må jeg nok sige der har da været rigeligt med havis, men rundt Ærø har der dog ikke været så meget at man har kunne hverken gå eller køre på den desværre...
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"