Motorrens?

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Motorrens?

Indlæg af claus olieklud »

hej... det er noget skidt med dig allan... jeg ønsker det bedste for dig... jeg vil bare lige sige at jeg også er begyndt at tænke lidt over tingene de sidste 10 år... nu er min fortrukkende motorrens kogende vand med rigeligt flydende sæbe til vaskemaskiner... det er faktisk ret effektivt... det at vandet er kogende er vigtigt - jeg har ikke prøvet at holde gryden i kog, men mener bestemt det er super effektivt - det er selvfølgelig lidt mærkeligt at havde knallertdele i kog på komfuret, så gør det når ingen ser det... hilsen claus olieklud...
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Motorrens?

Indlæg af strynboen »

hej jeg har tænkt på en gammel opvaske maskine..med en ekstra rist i bunden...varmt vand med lidt sæbe er sikkert løsningen
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
fr havn
Junior knallert
Indlæg: 68
Tilmeldt: ons 21. maj 2008 22:41
Kontakt:

Re: Motorrens?

Indlæg af fr havn »

Vi har noget der ligner en opvaskemaskine, med varmt vand og sæbe på jobbet den er da mega effektiv når bare vandet bliver skiftet tit nok,og man husker at mange sæber faktisk ikke er beregnet til mere end 90 grader,men det er jo ikke fandens effektivt til den samlede yamaha :lol:
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"