Mit 4 gear er væk

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
icebums
Junior knallert
Indlæg: 22
Tilmeldt: søn 30. mar 2008 20:40
Kontakt:

Mit 4 gear er væk

Indlæg af icebums »

hej jeg er ude for et problem jeg aldrig har været før,har lige samlet en motor for nabo drengen med nye lejer m.m,den bliver smidt på og køre rigtig fint i 14 dage.
Men så sker der det den kan lige pludslig ikke køre i 4g,motor starter og køre perfekt i gear klik klik hele vejen til 4 gear og så er det som om den går i fri gear? ingen grimme motor lyde måske en lille klinge lyd.
Mvh.Roy
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Mit 4 gear er væk

Indlæg af strynboen »

kan den have flækket tandhjulet.er det muligt at smugkikke ind hvis du tager koblingen af :?: ,har ikke hørt om ligende før
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
icebums
Junior knallert
Indlæg: 22
Tilmeldt: søn 30. mar 2008 20:40
Kontakt:

Re: Mit 4 gear er væk

Indlæg af icebums »

hej strynboen tvivler på det kan være et knækket/flækket tandhjul da det vil have lavet en masse ravage (tror jeg)men måske hovedeakselen der er blevet slidt rund.
Men er i fuld gang med at skille den af,så må vi se,er lidt spændt selv om det er irriterede at skal skille noget af men lige har samlet :?
icebums
Junior knallert
Indlæg: 22
Tilmeldt: søn 30. mar 2008 20:40
Kontakt:

Re: Mit 4 gear er væk

Indlæg af icebums »

Hej jesper det var lige nøjaktig hvad det var,låseringen var på vej af vildt, godt den ikke kunne komme helt af :D.
Men nu er skaden rettet.
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"