Tun

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
Brugeravatar
Fs1-boys
Junior knallert
Indlæg: 10
Tilmeldt: søn 22. feb 2009 20:54
Kontakt:

Tun

Indlæg af Fs1-boys »

Har lige et spørgsmål ang. tun :) Jeg har et 60ccm Protuna cyl+stempel 16mm karburator og 16mm sideplade mener 4 eller 5 tandsgearing (dog ikke helt sikker)og et 5,3 udstødning. Hvor stærkt burde den kører med den opsætning????Jeg kan presse den op på ca 70 kmt når det går lige ud men synes ikke det burde været nok.Det skal lige siges at jeg vejer ikke 200kg :lol: :lol:

peter
Yamaha fs1 årg. 78
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Tun

Indlæg af Kim B S »

Fs1-boys skrev:Har lige et spørgsmål ang. tun :) Jeg har et 60ccm Protuna cyl+stempel 16mm karburator og 16mm sideplade mener 4 eller 5 tandsgearing (dog ikke helt sikker)og et 5,3 udstødning. Hvor stærkt burde den kører med den opsætning????Jeg kan presse den op på ca 70 kmt når det går lige ud men synes ikke det burde været nok.Det skal lige siges at jeg vejer ikke 200kg :lol: :lol:

peter
Hej Peter.
Måske kan du presse lidt mere ud af den, men jeg tror ikke at du skal regne med en hel masse. :)
Har du for nylig renset cylinder og udstødning for sod? :?: :wink: Hvis ikke du har, kan det måske give lidt. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"