Hey.
Tænkte på hvilken indstilling en yamaha 4-gear K1 fra 1976 havde af fabriks indstilling med dyse og alt det der inden den kommer til danmark?
Original indstilling inden dk?
Re: Original indstilling inden dk?
Jamen det ta`r vi lige een gang til for arveprins Knud:
Fortænding 1,8mm+-0,15mm.
Indsugning 6,5mm.
2-kanals (381) eller 3-kanals(257/F5B) cylinder. Topstykke mærket med 257.
Toppakning tyk( 2,3mm) eller tynd (tykkelse ligemeget).
Karburator: Nål, 3F3-4. hak fra oven. Strålerør 110E4. Dyse nr. 110
Gearing: 9/43.
Dæk bag: højst 2,5 x 17
Udst. skal være mærket med TUM 178
På FS1 kan man mixe som man vil. Se under fakta, farver .....
Ellers noget?
Resten og dette kan findes på forummet, hvis man ellers gider.
///
jensmc
Det var sådan den kom til DK.
Fortænding 1,8mm+-0,15mm.
Indsugning 6,5mm.
2-kanals (381) eller 3-kanals(257/F5B) cylinder. Topstykke mærket med 257.
Toppakning tyk( 2,3mm) eller tynd (tykkelse ligemeget).
Karburator: Nål, 3F3-4. hak fra oven. Strålerør 110E4. Dyse nr. 110
Gearing: 9/43.
Dæk bag: højst 2,5 x 17
Udst. skal være mærket med TUM 178
På FS1 kan man mixe som man vil. Se under fakta, farver .....
Ellers noget?
Resten og dette kan findes på forummet, hvis man ellers gider.
///
jensmc
Det var sådan den kom til DK.
///
jensmc
Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
jensmc
Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Re: Original indstilling inden dk?
godt jeg fik alt det at vide, men det jeg egentlig gerne ville vide var hvordan indstilling var i andre lande, er det ikk 16mm karbu og 5,3hk udstødning eller?
og hva med dyse?
og hva med dyse?
Re: Original indstilling inden dk?
Det kan du osse se under Fakta og farver. Desuden er det meget individuelt fra land til land.
Man skal nemlig osse tage højde for m over havet etc.
///
jensmc
Man skal nemlig osse tage højde for m over havet etc.
///
jensmc
///
jensmc
Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
jensmc
Livet er andet end knallerter, men ikke meget.