Original indstilling inden dk?

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
Tuddi
Stor knallert
Indlæg: 108
Tilmeldt: fre 13. mar 2009 12:56
Kontakt:

Original indstilling inden dk?

Indlæg af Tuddi »

Hey.
Tænkte på hvilken indstilling en yamaha 4-gear K1 fra 1976 havde af fabriks indstilling med dyse og alt det der inden den kommer til danmark?
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3215
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Original indstilling inden dk?

Indlæg af Jensmc »

Jamen det ta`r vi lige een gang til for arveprins Knud:
Fortænding 1,8mm+-0,15mm.
Indsugning 6,5mm.
2-kanals (381) eller 3-kanals(257/F5B) cylinder. Topstykke mærket med 257.
Toppakning tyk( 2,3mm) eller tynd (tykkelse ligemeget).
Karburator: Nål, 3F3-4. hak fra oven. Strålerør 110E4. Dyse nr. 110
Gearing: 9/43.
Dæk bag: højst 2,5 x 17
Udst. skal være mærket med TUM 178
På FS1 kan man mixe som man vil. Se under fakta, farver .....
Ellers noget?
Resten og dette kan findes på forummet, hvis man ellers gider.
///
jensmc
Det var sådan den kom til DK.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Tuddi
Stor knallert
Indlæg: 108
Tilmeldt: fre 13. mar 2009 12:56
Kontakt:

Re: Original indstilling inden dk?

Indlæg af Tuddi »

godt jeg fik alt det at vide, men det jeg egentlig gerne ville vide var hvordan indstilling var i andre lande, er det ikk 16mm karbu og 5,3hk udstødning eller?
og hva med dyse?
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3215
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Original indstilling inden dk?

Indlæg af Jensmc »

Det kan du osse se under Fakta og farver. Desuden er det meget individuelt fra land til land.
Man skal nemlig osse tage højde for m over havet etc.
///
jensmc
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"