høje omdrejninger når choker er slået fra hvorfor?

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
Tuddi
Stor knallert
Indlæg: 108
Tilmeldt: fre 13. mar 2009 12:56
Kontakt:

høje omdrejninger når choker er slået fra hvorfor?

Indlæg af Tuddi »

Hey ..
Min 4-gear tager mange omdrejninger når man slår chokeren fra, og står perfekt i tomgang når choker er slået til, hvad kan det være?
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: høje omdrejninger når choker er slået fra hvorfor?

Indlæg af subwoof »

tror du skal prøve en dyse et nr. eler 2 større :D
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Rasmusbanke
Stor knallert
Indlæg: 114
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 22:19
Kontakt:

Re: høje omdrejninger når choker er slået fra hvorfor?

Indlæg af Rasmusbanke »

Falsk ludt ved indsugningspladen måske :) Chooker på en yamaha er jo bygget så den lukker for luften :)
I dont drive fast... I just fly low!

-------------------------------------------------------------------------------------------

*Rigtige mænd har deres Yamaha Fs1 på værelset!*
_______________________________________________________________________________

Hellere chrom og gear end plastik og lir!
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: høje omdrejninger når choker er slået fra hvorfor?

Indlæg af subwoof »

ja det self rigtigt :D læs evt. tråden med nielsfup, med skæv indsugningsplade

viewtopic.php?f=16&t=2488
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Rasmusbanke
Stor knallert
Indlæg: 114
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 22:19
Kontakt:

Re: høje omdrejninger når choker er slået fra hvorfor?

Indlæg af Rasmusbanke »

Når den er skæv er der jo også falsk luft, ikke;)
I dont drive fast... I just fly low!

-------------------------------------------------------------------------------------------

*Rigtige mænd har deres Yamaha Fs1 på værelset!*
_______________________________________________________________________________

Hellere chrom og gear end plastik og lir!
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: høje omdrejninger når choker er slået fra hvorfor?

Indlæg af subwoof »

Rasmusbanke skrev:Når den er skæv er der jo også falsk luft, ikke;)
nemlig *:d
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Rasmusbanke
Stor knallert
Indlæg: 114
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 22:19
Kontakt:

Re: høje omdrejninger når choker er slået fra hvorfor?

Indlæg af Rasmusbanke »

Præcis, så kom igang :)
I dont drive fast... I just fly low!

-------------------------------------------------------------------------------------------

*Rigtige mænd har deres Yamaha Fs1 på værelset!*
_______________________________________________________________________________

Hellere chrom og gear end plastik og lir!
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"