Sort stempel...

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Sort stempel...

Indlæg af knallert »

nu må jeg lige sige,,jeg går ikke efter manden..men køretøjet...alle til Strynø træf har opført sig perfekt..u anset hvad de har kørt på...så ingen grund til panik..eller kedelige regler..2-3 mc knallerter til et træf ødelægger ikke noget..og der er ikke store udsikter til at det vil vokse med antallet af disse køretøjer...så lad os lukke denne off topic tråd...
strynboen på test profil
Yamahafs1haslev
Fuldblods knallert
Indlæg: 488
Tilmeldt: tirs 26. apr 2016 21:09
Kontakt:

Re: Sort stempel...

Indlæg af Yamahafs1haslev »

MNH3660 skrev:Hej Knud

Uha - jo, den kører skam mere end 35 km/t - det er bare en fart, der ikke tiltrækker en masse opmærksomhed.
Har ikke målt topfarten, men jeg kan tydeligt mærke, at den lovlige TUM178-kopiudstødning gør sit arbejde - altså begrænser på toppen. Cylinderen virker skam helt fint - helt std. 3-skyls og masser af kompression.

Sjovt nok virker sønnens lovlige og originale TUM178 udstødning til at have mere gennemstrømning. Vi købte den (brugt naturligvis) og startede med at sætte den i blød i kaustisk soda. Skyllede efter med først vand, dernæst lampeolie og satte ild til den. Den er altså dejlig sprød i sin klang og føles næsten som en tun-udstødning. Og den har ikke været åbnet.

Hvad, når I kører "arrangerede" ture i klubben - får I lov at køre i fred for ordensmagten?
Jamen så er den jo helt fjong!
8)
De seneste to tours med 50cc-haslev, kørte vi da i fred for Jens Langarm også selvom vi inden start spærrede for gennemkørsel af en hovedvej gennem Haslev i den time det tog at spise morgenmad og sparke dæk / fortælle røver-historier.
Gaden blev ved start indhyllet i 2T-parfume og tilskuere kunne opleve ca. 80-100 knallerter, de ene mere tunet end den anden - ja selv en 3-hjulet Puch Maxi med sidevogn hvori en lille hund med solbriller sad troligt.. og så nogle hule brøl fra voldtunede Kreidlere og hidsige hvin fra ditto Yamaha FS1er skabte en lydkulisse der kunne passe!
:thunge
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"