yamaha motor

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
Micki
Junior knallert
Indlæg: 18
Tilmeldt: lør 27. sep 2014 08:35
Kontakt:

yamaha motor

Indlæg af Micki »

hey skal til at skille min yamaha 4 gears motor ad da der er noget galt med 3 gear den kan sagtens komme i gearet men det er som om den slipper gearet i et split sekund engang imellem og kører så videre.mit spørgsmål er hvad kan det evt være og hvad skal jeg kigge efter.

Mvh Micki Nielsen
Brugeravatar
brutalus
Junior knallert
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors 12. nov 2009 16:48
Kontakt:

Re: yamaha motor

Indlæg af brutalus »

Nielsfup har lavet denne her geniale guide:

http://knallertforum.dk/download/yamaha ... ahaFS1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Prøv at kigge lidt i den, den er godt illustreret med billeder. Gearkassen kommer på side 9.

MVH DJ
Micki
Junior knallert
Indlæg: 18
Tilmeldt: lør 27. sep 2014 08:35
Kontakt:

Re: yamaha motor

Indlæg af Micki »

ok takker
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: yamaha motor

Indlæg af Dewil »

Lyder som om at man har glemt at justere gearskifteakslen. Hvis den ikke sidder korrekt, kan man have problemer med at få skiftet korrekt mellem gearene. Se side 22 i guiden. Ved den operation behøver du ikke at afmontere motoren, men blot afmontere højre motorskjold og hele koblingen.
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"