Mister gassen, går ud i 3, indstill. Af tændning

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
SaihtaM
Helt ny i flokken
Indlæg: 1
Tilmeldt: søn 15. jun 2014 21:29
Kontakt:

Mister gassen, går ud i 3, indstill. Af tændning

Indlæg af SaihtaM »

Hej forum. 

Jeg og drengene skal du knallertferie om nogle uger - i den anledning har genrestaureret
Min dejlige yamaha fs1 4 gear dx. 
Jeg har lidt problemer med den, og de er følgende;

-Når jeg giver fuld gas lyder det som om den er ved at springe af omdrejninger. 
-hvordan indstiller jeg tændingen korrekt? 
-den kører fint i 1 og 2 men når jeg skifter til 3 går den ud, er det brændstoftilførelsen? 

Jeg håber i kan hjælpe mig 
Brugeravatar
trs
Fuldblods knallert
Indlæg: 459
Tilmeldt: tirs 25. okt 2011 14:42
Kontakt:

Re: Mister gassen, går ud i 3, indstill. Af tændning

Indlæg af trs »

Hej.

Der er en guide til tænding her på forum et sted. Men mener den skal tænde 1.8mm før top.

Der er ingen omdrejnings begrænser på en FS1. Så den vil tage mange omdrejninger ubelastet.

Det kan godt være benzintilførslen der er delvis stoppet. Rens tanken hvis den er beskidt, og er den rusten skal den have en tur i rustfjerner - Minuskalk Stærk.

Men har knallerten kørt med den opsætning den har nu?

Hvad består den af?

/TRS
Yamaha FS1 1978 K1 Candy blå Lavet af ingenting.
Yamaha FS1 1978 K1 Brilliant rød -Solgt
Yamaha FS1 1989 Cross tema

Registrer eller søg stel & nummerblokke HER: register/add.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 76 mærker viewtopic.php?f=5&t=13774&p=124031&hilit=tank#p124031" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 78 mærker viewtopic.php?f=21&t=2666" onclick="window.open(this.href);return false;

Ting tilsalg http://www.guloggratis.dk/search?q=christian1116" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-1510201/" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"