Hovedrenovering af Yamaha fs1 motor

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
Mustafa81
Junior knallert
Indlæg: 12
Tilmeldt: tirs 5. jul 2011 08:54
Kontakt:

Hovedrenovering af Yamaha fs1 motor

Indlæg af Mustafa81 »

Hej alle.!

Håber nogen herinde kan hjælpe mig, jeg har en fs1 hvor jeg har brug for hjælp til renovering af motoren, er der nogen herinde som kan guide til professionel hjælp mod betaling. Jeg vil gerne have liv i mit projekt, jeg savner min Yamaha :-))

Mvh

Musti
Brugeravatar
Thorsen
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 11. sep 2010 11:57
Kontakt:

Re: Hovedrenovering af Yamaha fs1 motor

Indlæg af Thorsen »

Hvis du selv har mod på det, er der en guide her, step by step til at renovere motoren :) http://knallertforum.dk/download/yamaha ... ahaFS1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Mvh Peter.

Yamaha FS1 DX 77 nummermatch, under ombygning.
Yamaha FS1 K1 76 årgangsmatch, færdigt gennemrenoveret projekt.
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Hovedrenovering af Yamaha fs1 motor

Indlæg af Kim B S »

Hej Musti.
Det ville være praktisk hvis du udfylder Geografisk sted i din profil, så vi kan se hvor du ca. bor. :wink: Så er det nemmere at se, om der bor en FS1 mand i nærheden af dig, som kan hjælpe. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Mustafa81
Junior knallert
Indlæg: 12
Tilmeldt: tirs 5. jul 2011 08:54
Kontakt:

Re: Hovedrenovering af Yamaha fs1 motor

Indlæg af Mustafa81 »

Hej gummi rocker tak for guiden, men jeg har desværre ikke tid til at renovere motoren, derfor tænkte jeg at jeg måske kunne finde profesionelle hjælp herfra forummet :-)

Hvis du/ kender nogen der kunne være interesseret i at renovere motoren mod betaling vil det glæde mig, geografisk betyder det ikke så meget for jeg kan bare sende motoren.


Mvh

Musti
Mustafa81
Junior knallert
Indlæg: 12
Tilmeldt: tirs 5. jul 2011 08:54
Kontakt:

Re: Hovedrenovering af Yamaha fs1 motor

Indlæg af Mustafa81 »

Hej Kim !

Jeg har aktiveret geografisk delen :-) jeg er fra Kastrup men som sagt det betyder ikke noget hvor mekanikeren er jeg kan jo bare sende motoren og de dele jeg har til ham, det vigtigste er bare at jeg kan få PROF hjælp og service :-)

Mvh

Musti
Mustafa81
Junior knallert
Indlæg: 12
Tilmeldt: tirs 5. jul 2011 08:54
Kontakt:

Re: Hovedrenovering af Yamaha fs1 motor

Indlæg af Mustafa81 »

Thorsen skrev:Hvis du selv har mod på det, er der en guide her, step by step til at renovere motoren :) http://knallertforum.dk/download/yamaha ... ahaFS1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Tusind tak for guiden, jeg tog mig sammen til at gå igang igår og blev færdig i dag takket være den fine guide, glæder mig til at starte den imorgen :flag

Mvh

Musti
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"