Flydende pakning ved olieskjold

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Re: Flydende pakning ved olieskjold

Indlæg af Knud »

Henrik Buresø skrev:nu har jeg lige studeret den dåse jeg har :Anvendelse indsprøjtningssystem,vand og olipumper,forkammerdæksel,gearkasse,termostathus,bundkar.så når den kan bruges ved indsprøjtning,så må den også kunne klare benzinforbrænding,
OK :rocks
:mrgreen:
Brugeravatar
Henrik Buresø
Fuldblods knallert
Indlæg: 353
Tilmeldt: søn 15. apr 2012 20:54
Kontakt:

Re: Flydende pakning ved olieskjold

Indlæg af Henrik Buresø »

Hej Knud

Du må da lige vende tilbage,med hvordan den er at bruge, :(y) tror også man skal bruge den man stoler mest på,men Yamaha fs1 forhandlet på et tidspunkt den blå sillikonemasse loctite,som også skulle funger godt,det er jo begrænset hvor meget benzin der kommer ved forbrænding,og helle oliedæksel er jo ikke fyldt op med benz,men med olie
Vedhæftede filer
16333.jpg
16333.jpg (18.95 KiB) Vist 4414 gange
8798663933982.jpg
8798663933982.jpg (103.36 KiB) Vist 4414 gange
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Re: Flydende pakning ved olieskjold

Indlæg af Knud »

Henrik Buresø skrev:Hej Knud

Du må da lige vende tilbage,med hvordan den er at bruge, :(y) tror også man skal bruge den man stoler mest på,men Yamaha fs1 forhandlet på et tidspunkt den blå sillikonemasse loctite,som også skulle funger godt,det er jo begrænset hvor meget benzin der kommer ved forbrænding,og helle oliedæksel er jo ikke fyldt op med benz,men med olie
Ja det skal jeg nok
Ja jeg bruger også olie i gear kassen :hihi
- pjat til side:
det er også kun ved hullet til membranen jeg er usikker på at en ikke-benzin fast flydende pakning er tæt og da jeg allerede har en FS1 motor der er pisse utæt : olien render ud netop ved membran-pladen og ved den 3-kantede akselbærer: den drikker gear olie, så vil jeg gerne sikre mig med seler og livrem at denne, min første motor renovering, spiller max når der kommer en 44.5 mm Nicasil RD cylinder på og en 21 mm karburator og en 2-3-4-6 bladet membran (ja der skal s´gu´ max hul og minimum strømningstab i membranen)
Det var netop da min anden (tredie, fjerde...hvor mange har jeg egentlig efterhånden...FS1er), den med krom tank, fik en 45 mm RD cylinder på og en 24 mm karburator at det gik galt: da blev den utæt. Jeg satte en proppet membran-plade på uden membran ved denne.
:mrgreen:
Brugeravatar
Henrik Buresø
Fuldblods knallert
Indlæg: 353
Tilmeldt: søn 15. apr 2012 20:54
Kontakt:

Re: Flydende pakning ved olieskjold

Indlæg af Henrik Buresø »

fandt denne side der har produktet,der står at det skulle klare benzin

http://www.kgi.dk/product-10160-945.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"