Kan ikke køre gear!

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Brugeravatar
ThePhill
Junior knallert
Indlæg: 39
Tilmeldt: tirs 25. sep 2012 16:11
Kontakt:

Re: Kan ikke køre gear!

Indlæg af ThePhill »

Dewil skrev:5000 er ikke mange penge for en FS1, men det bør sælger også gøre opmærksom på. Jeg har svært ved at forestille mig at der har manglet for 4000 kr dele, hvad er der indkøbt for det beløb?
Karburator,cylinder,top stykke,luftfilter,stempel,9-tands tandhjul,kondensator,begge magned spoler,tændspole,batteri, sikrings holder,horn,nyt ledningsnet, osv..
Mvh
Venturous / Phill.
-----------------------

Yam's gir ikke fjams! - Proven by me!
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Kan ikke køre gear!

Indlæg af Dewil »

Sikke en mundfuld....
Hvis samtlige de nævnte dele enten har manglet eller været defekte, så lyder det som at du har købt et sminket lig. Jeg må nu sige at jeg tvivler på at alle delene har været defekte?
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
ThePhill
Junior knallert
Indlæg: 39
Tilmeldt: tirs 25. sep 2012 16:11
Kontakt:

Re: Kan ikke køre gear!

Indlæg af ThePhill »

Dewil skrev:Sikke en mundfuld....
Hvis samtlige de nævnte dele enten har manglet eller været defekte, så lyder det som at du har købt et sminket lig. Jeg må nu sige at jeg tvivler på at alle delene har været defekte?
De fleste af dem var defekte, men sådan noget som indsugnings pladen var ulovlig og blev jeg nød til at udskifte
- men et smiket lig er da et godt ord for det
Mvh
Venturous / Phill.
-----------------------

Yam's gir ikke fjams! - Proven by me!
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Kan ikke køre gear!

Indlæg af Dewil »

Livets skole er til tider hårdere end folkeskolen...
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"