DX76 inder rør

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

DX76 inder rør

Indlæg af Knud »

Jeg har en DX76 forgaffel (dem med de tykke ben) og jeg så disse:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=842 ... 1861394472" onclick="window.open(this.href);return false; :oops:
er de også for små i diameteren?
:mrgreen:
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: DX76 inder rør

Indlæg af Kim B S »

Hej Knud.
Benny har haft nogen, men jeg kunne ikke finde dem på hans side lige nu, men jeg håber da at de kommer igen. Jeg skal nemlig også selv bruge nogen af slagsen. :wink: Dem fra T Hansen passer nemlig ikke med de rigtige mål, som så meget andet fra det firma. :roll:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Re: DX76 inder rør

Indlæg af Knud »

Kim B S skrev:Hej Knud.
Benny har haft nogen, men jeg kunne ikke finde dem på hans side lige nu, men jeg håber da at de kommer igen. Jeg skal nemlig også selv bruge nogen af slagsen. :wink: Dem fra T Hansen passer nemlig ikke med de rigtige mål, som så meget andet fra det firma. :roll:
Hilsen Kim.
Hej Kim
Ja det vil jo være rart med nogle brugbare inder rør.
Jeg har (temmelig naivt) oplyst THansen om deres bras ikke er fremstillet korrekt og bedt om et svar på om de agter at korrigere de fejl-behæftede rør - så får vi se... :P
vh
Knud
:mrgreen:
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: DX76 inder rør

Indlæg af Dewil »

Det skal da blive interessant eftersom T-hansen knap tog notits af at deres fyrværkeri var tæt på at slå folk ihjel...... jeg er med på en lytter..
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Guess who
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1207
Tilmeldt: lør 11. aug 2007 00:45
Kontakt:

Re: DX76 inder rør

Indlæg af Guess who »

De rigtige inderrør til 76 gaflen er undervejs på en båd nu. Demo udgaven har nogle set og den er prøve monteret og passer 100% holder de rigtige mål.

De kommer i starten af marts som det ser ud nu.

Så det er penge ud af vinduet og købe nogle andre steder indtil de kommer på lager hos Yamahafs1.dk

Mvh
Benny
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: DX76 inder rør

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Guess who skrev:De rigtige inderrør til 76 gaflen er undervejs på en båd nu. Demo udgaven har nogle set og den er prøve monteret og passer 100% holder de rigtige mål.

De kommer i starten af marts som det ser ud nu.

Så det er penge ud af vinduet og købe nogle andre steder indtil de kommer på lager hos Yamahafs1.dk

Mvh
Benny
du gør et super stykke arbejde Benny :thunge :bravo
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Re: DX76 inder rør

Indlæg af Knud »

Yamaha FS1 50SS skrev:
Guess who skrev:De rigtige inderrør til 76 gaflen er undervejs på en båd nu. Demo udgaven har nogle set og den er prøve monteret og passer 100% holder de rigtige mål.

De kommer i starten af marts som det ser ud nu.

Så det er penge ud af vinduet og købe nogle andre steder indtil de kommer på lager hos Yamahafs1.dk

Mvh
Benny
du gør et super stykke arbejde Benny :thunge :bravo
Ja! bestemt! :bravo
Jeg vil egentlig også bare prikke lidt til THansen - og som sagt: det er naivt at tro på noget godt fra THansen - så det gør jeg så heller ikke og vil klart vente på at det kommer i shoppen hos Benny
:wink:
:mrgreen:
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: DX76 inder rør

Indlæg af Dewil »

Man må sige at vi her i Danmark er privilegerede at Benny får fremstillet specielle dele som ikke kan købes andre steder.. :dust
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Christian M
Fuldblods knallert
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 21. jun 2012 21:08
Kontakt:

Re: DX76 inder rør

Indlæg af Christian M »

Det lyder bare godt! :dust
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"