Motor renovering.

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Brugeravatar
12walle
Junior knallert
Indlæg: 44
Tilmeldt: tors 6. dec 2007 16:07
Kontakt:

Indlæg af 12walle »

HOST HOST. :( .. Der skal nok komme en opdate når engang den her slemme slemme influenza er drevet over, har ligget med 39-40 i feber siden lørdag, så der er ikk blevet lavet noget endnu.. :(
En god trekant er bedre end en ond cirkel!
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

12walle skrev:HOST HOST. :( .. Der skal nok komme en opdate når engang den her slemme slemme influenza er drevet over, har ligget med 39-40 i feber siden lørdag, så der er ikk blevet lavet noget endnu.. :(
Godbedring :wink:
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
12walle
Junior knallert
Indlæg: 44
Tilmeldt: tors 6. dec 2007 16:07
Kontakt:

Indlæg af 12walle »

Så er motor færdig samlet, og den kører som en drøm nu. Rart med en knallert der føles stabil, den rystede som et monster før.. Nu er det stort set kun udstødning det siger noget..

Bare lidt mærkeligt, jeg har en skive i overskud. Jeg kan simpelthen ikk hitte ud af hvor den skulle have været, jeg har brugt de tegninger der er i t-hansens katalog, men kan ikk finde ud af hvor den kommer fra.. Men motoren kører rigtig godt så mon ikk det går.. :lol:
En god trekant er bedre end en ond cirkel!
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

12walle skrev:Så er motor færdig samlet, og den kører som en drøm nu. Rart med en knallert der føles stabil, den rystede som et monster før.. Nu er det stort set kun udstødning det siger noget..

Bare lidt mærkeligt, jeg har en skive i overskud. Jeg kan simpelthen ikk hitte ud af hvor den skulle have været, jeg har brugt de tegninger der er i t-hansens katalog, men kan ikk finde ud af hvor den kommer fra.. Men motoren kører rigtig godt så mon ikk det går.. :lol:
Dejligt at høre at det lykkedes for at få den til at køre fint :lol: :wink:
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Indlæg af Morten - Webmaster »

Lyder jo dejligt at den kører godt...

Var der så nogen problemer i det ellers ?

Er du blevet helt rask igen ?
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
12walle
Junior knallert
Indlæg: 44
Tilmeldt: tors 6. dec 2007 16:07
Kontakt:

Indlæg af 12walle »

Det gik bare rigtig godt, motoren er i god stand så der var ingen problemer. Nu håber jeg så bare når jeg går ud nu her, at motoren er helt tæt.. Har lagt et stykke hvidt stof under den så det bliver nemt og se.

Hurra den er tæt..

Jeg er blevet 98% rask, har vist også været hele turen igennem. Influenza, halsbetændelse og ondt i det ene øre :cry: .. Ja jeg er en rigtig tøs når jeg er syg, så konen har været mor til 3 den sidste uge :D
En god trekant er bedre end en ond cirkel!
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"