Nej der skal være et nummer i blokken ! Ellers er det filet væk . Det skal være lige oppe over koplings dækslet ( kæde træk siden ) i blokken . Man skal ikke skille noget af for at se det !! Mvh. Ole
Senest rettet af olebole søn 27. maj 2012 18:44, rettet i alt 1 gang.
Det er en reservedelsblok, ingen hokus pokus i det. Den originale nummerblok må have fået pådraget sig en skade, så det var nødvendigt at udskifte den. Jeg har selv haft sådan en brugt liggende. Det vigtige er så at den bærer "tum 178" typegodkendelsen og ikke "DK-M-032", der er typegodkendelsen for en 2-gears eller en svensk FS1. Med hensyn til motornummeret, så behøver der ikke at være et... og du har lov til at skrive præcis hvad du vil.
altså for mig ligner det en RÅ BLOK altså en blot der er købt separat på et tidspunkt lissom man kan gå ned til en knallert forhandler eller thansen og købe et råt stel uden stelnr. så der er og har aldrig været et motornr. i MEN du kan sikkert godt få tilladelsen af a plus eller skat til at slå et nr i f.eks magen til stelnummeret ELLER du kan selv købe et bogstav sæt og selv slå nummeret det er godt nok ikke helt lovligt men altså hvis du er god nok til det får du matching numbers og det bliver ikke opdaget
You can't buy HAPPINESS But you can buy HORSE
POWER And that's kind off THE SAME THING
Hej Jeg fik engang synet et køretøj der var kommmetar i synsraporten at der var et lille sten slag i synsfeltet,men da den blev synet 2 år efter var der ingen bemærkninget,også selvom der var kommet et støre lige ved siden af,så der er altså forskel på et synmanden,formoder også der kan være andre opfatelser af stel og motor nummer,det kan jo være at den synsmand ikke er som de andre,poltiet ville søge efter nummmeret
ja de synsfolk er vidt forskelige...da jeg synede min dt 125...krævede han match numbers....jeg forklarede ham at eks honda..aldrig har match..da de bare sættes sammen på samlebåndet som de kommer ud af pruduktionen...men jeg tilfældig vis havde den orginale motor som jeg monterede for hans humørs skyld..da jeg af prinsip aldrig diskutere med dem..men ret havde han ikke...også den detalje at der ikke kræves kontrol lys for fjernlys på mc før 1974..har vi haft en snak om..men der dokumentere jeg,,da jeg ikke vil ændre på min cd-50..når den skal synes
i dette tilfælde vil jeg ikke slå noget nummer/match...da du ingen garenti har for at der er en til derude som har motormatch"et..og dubletter af motore..med samme nummer er helt sikkert u lovligt..eller problematisk..
måske du skal slå et højere nummer end de brugte i stel nummerlisten...bare for at der står noget...så lægger ingen mærke til det
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....
sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Hej Man skal være meget sikker i sin sag inden man praktisere det,inden man trille på vejen,og så man ikke skal stå og forklare det til policen,det beste er at man har det på skrift,hvis dette findes,hvad jeg ikke tror