LÆS FØR DU LIGGER BILLEDER IND !!!

Her kan du poste billeder af specielle FS1'ere,
Hvis du har fået billederne af en anden kendt ejer, så skriv lige en notits om hvem der evt. ejer billedet/maskinen.
Besvar
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

LÆS FØR DU LIGGER BILLEDER IND !!!

Indlæg af Morten - Webmaster »

Det er meget vigtigt at du skriver hvor du har fundet billedet, det er sådan at billeder er beskyttet af rettigheder, og derfor skal du altid sørge for at du har lov til at lægge billederne her.

Hvis du ikke har mod på selv at spørge om lov hos rettighedshaveren så send en mail med link til billedet til forummail@yamahafs1.dk, så vil jeg sørge for at det sker. Skulle det ikke blive accepteret vil jeg straks fjerne billedet igen.

Skriv meget gerne et link til den side hvor du har fundet billedet.

Hvis du finder billedet på en hjemmeside eller et forum er der som regel en kontakt e-mail adresse eller mulighed for at spørge ejeren via en Privat besked (PM).

Og lad os SÅ se nogle flotte maskiner.... :lol:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
bsdk
Stor knallert
Indlæg: 195
Tilmeldt: tirs 6. apr 2010 10:28
Kontakt:

Re: LÆS FØR DU LIGGER BILLEDER IND !!!

Indlæg af bsdk »

Vil lige gøre opmærksom på at billeder uden logo på, er til fri benyttelse.
Yamahafs1dx
roberthandvask
Fuldblods knallert
Indlæg: 448
Tilmeldt: lør 1. maj 2010 14:24
Kontakt:

Re: LÆS FØR DU LIGGER BILLEDER IND !!!

Indlæg af roberthandvask »

jeg vil gerne oprette en tråd, hvor jeg gerne vil vise min nye yamaha, men billederne er for store hvad gør jeg?
kør ud med yam's, kom hjem med fjams
Thoms

Re: LÆS FØR DU LIGGER BILLEDER IND !!!

Indlæg af Thoms »

roberthandvask skrev:jeg vil gerne oprette en tråd, hvor jeg gerne vil vise min nye yamaha, men billederne er for store hvad gør jeg?
viewtopic.php?f=8&t=154 :(y)
Besvar

Tilbage til "Billeder af Specials"