Cylinder-bearbejdning

Tuning og Racermaskiner - Alt som ikke vedrører lovlige knallerter.
Brugeravatar
Nabo Jan
Gummi rocker
Indlæg: 881
Tilmeldt: ons 6. feb 2008 18:03
Kontakt:

Re: Cylinder-bearbejdning

Indlæg af Nabo Jan »

kreidlerhansen skrev:Siden vi nu skal konkurrere om, hvem der kan pisse længst...:

Billede

:hihi
Ha ha...godt pisset hansen :(y) :thunge
//Nabo Jan

Yamaha FS1 K1 75cc 1978 (Mc)
Kreidler GT 1967 50cc ombygget til 77-78 model (Mc)
Kreidler RS årg 1978 projekt, nu som Mc
Harley Davidson sportster årg 2002 (Mc)
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3924
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Cylinder-bearbejdning

Indlæg af kreidlerhansen »

Og bare lige for sjov, et par effektkurver til sammenligning af karakteristik:

Billede

Jo, man giver afkald på en smule, men i praksis føles det ikke som alverden, selv om sparket kommer lidt senere.

Udstødningen er designet til lidt mildere porttider, så det bliver den parret med, senere. Jeg satser på en god mellemting ift. de to grafer. :)
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Besvar

Tilbage til "Tuning"