Cylinder-bearbejdning

Tuning og Racermaskiner - Alt som ikke vedrører lovlige knallerter.
Brugeravatar
Nabo Jan
Gummi rocker
Indlæg: 813
Tilmeldt: ons 6. feb 2008 18:03
Kontakt:

Re: Cylinder-bearbejdning

Indlæg af Nabo Jan » man 15. jun 2015 20:30

kreidlerhansen skrev:Siden vi nu skal konkurrere om, hvem der kan pisse længst...:

Billede

:hihi
Ha ha...godt pisset hansen :(y) :thunge
//Nabo Jan

Yamaha FS1 K1 75cc 1978 (Mc)
Yamaha XV 1100 Virago 1987 (Mc)
Yamaha Sting
Kreidler GT 1967 50cc ombygget til 77-78 model (Mc)

Brugeravatar
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3687
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Cylinder-bearbejdning

Indlæg af kreidlerhansen » man 15. jun 2015 21:41

Og bare lige for sjov, et par effektkurver til sammenligning af karakteristik:

Billede

Jo, man giver afkald på en smule, men i praksis føles det ikke som alverden, selv om sparket kommer lidt senere.

Udstødningen er designet til lidt mildere porttider, så det bliver den parret med, senere. Jeg satser på en god mellemting ift. de to grafer. :)
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Kreidler med scootercylinder - 'Scootler':
http://www.2xhansen.dk/kreidlerregdk/kr ... 5992#p5992" onclick="window.open(this.href);return false;

Min Photobucket :
http://s173.photobucket.com/profile/kreidlerhansen" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!

Besvar

Tilbage til "Tuning"