Leje konvertering/dimensioner FS1 speedometerdrev

Generel knallert diskussion på tværs af mærker, tips og tricks, spørgsmål, lakering, polering, forsikring og meget mere.
Besvar
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Leje konvertering/dimensioner FS1 speedometerdrev

Indlæg af juhl-drengen »

Jeg er stødt ind i et problem med min konvertering fra løse til faste lejer på min Ktm... det viser sig at den ene lejeskål er der hvor grabberne fra speedometer drevet sidder i hak for at drive speedometer drevet rundt(som jo vil forsvinde det sekund jeg fjerner lejeskålen til de løse lejer og sætter et fast leje i), og da jeg alligevel skal have et nyt speedometer drev (og det er svært at finde et til en retfærdig pris ligesom det originale) tænker jeg at et fra en fs1 dx måske er en mulighed, så kan jeg file lidt i fælgen for at lave nye gribe hakker til speedometer drev og lave et modhold på forgaffel benet da jeg også stoler mere på det end det plastik fis der er nu uden modhold (som jeg kan undre mig over hvordan dog fungerer)

men det kræver lige et par mål.. hvad er afstanden på grabberne på speedometer drevet på Yamaha fs1 dx, og hvad er højden fra kanten ind mod hjulet og ud til fladen bøsningerne går på? :(y)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Besvar

Tilbage til "Knallertsnak"