hjælp til at slippe for at polisen tager knallerten med sig.

Generel knallert diskussion på tværs af mærker, tips og tricks, spørgsmål, lakering, polering, forsikring og meget mere.
Besvar
ambus
Helt ny i flokken
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs 17. dec 2013 01:13
Kontakt:

hjælp til at slippe for at polisen tager knallerten med sig.

Indlæg af ambus »

hej

jeg har en motor, sachs 2 gears med håndgear fra en monark som jeg har bygget over på min sco super. jeg ville gerne have den til at rende lidt hurtigere, så derfor overvejer jeg at smide lidt tun på.

mit spørgsmål er derfor om man kan lave en anordning til hvis man skulle blive stoppet af politiet, en anordning hvor man kan trykke på en knap, vride i et kabel, skubbe en dims etc. således at motoren ikke kører så hurtigt hvis de vil teste den på stedet. en ting man ikke kan se umiddelbart udefra.

stødte engang på en gut på nettet som havde lavet noget med en klap han kunne slå ind for luftindtaget ell. lign. på sin puch vz, hvis han skulle blive stoppet.

kan man gøre noget, eller er det bare og tage konsekvensen og lade politiet tage den med..?

god dag derude
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Re: hjælp til at slippe for at polisen tager knallerten med

Indlæg af Knud »

Glem det! Kør lovligt eller tag konsekvenserne hvis Jens Langarm napper dig
Og håb altid på at du ikke har lavet andet ulovligt for ikke at tale om skader på andre eller andres ting
:mrgreen:
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: hjælp til at slippe for at polisen tager knallerten med

Indlæg af strynboen »

hvis du skifter motor typen..så tum nummeret ikke stemmer/eller mangler..er du på skideren..u anset om den køre stærkt eller lovligt...
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: hjælp til at slippe for at polisen tager knallerten med

Indlæg af Kim B S »

strynboen skrev:hvis du skifter motor typen..så tum nummeret ikke stemmer/eller mangler..er du på skideren..u anset om den køre stærkt eller lovligt...
Hej ambus.
Ja, strynboen har desværre ret, motoren SKAL være typegodkendt sammen med stellet, og have tumnummer som svare til det pågældende stel. :(n) Derfor er det et krav at man altid bruger den motor som høre til, eller en precis magen til. :wink: Konsekvensen er simpelthen at politiet tager motoren. :(
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Besvar

Tilbage til "Knallertsnak"