Er denne forgaffel et godt køb?

Generel knallert diskussion på tværs af mærker, tips og tricks, spørgsmål, lakering, polering, forsikring og meget mere.
Besvar
Brugeravatar
Geospeeddk
Junior knallert
Indlæg: 45
Tilmeldt: tors 3. apr 2014 21:48
Kontakt:

Er denne forgaffel et godt køb?

Indlæg af Geospeeddk »

[attachment=-1]uploadfromtaptalk1396872384378.jpg[/attachment]
Har fundet denne forgaffel hos Thansen til 699 i rød. Det er en EBR forgaffel komplet med det hele.
Men kender ikke så meget til EBR, kan se der er flere der sælger disse eller fra samme firma.
Vedhæftede filer
uploadfromtaptalk1396872384378.jpg
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Re: Er denne forgaffel et godt køb?

Indlæg af Knud »

Du kan også købe EBR her:
http://www.ebay.com/itm/Puch-Maxi-S-N-X ... 232027db82" onclick="window.open(this.href);return false;
(Sorry, men jeg får bare altid nervøse trækninger når THassan nævnes, i min optik: man køber aldrig sikkerhedsbetonede stumper her)
:mrgreen:
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Er denne forgaffel et godt køb?

Indlæg af 12V »

Den kan fås til 515 ved JMPB:
http://www.jmpbparts.com/puch/machanica ... parts.html" onclick="window.open(this.href);return false;

EBR laver fine forgafler, har opgraderet min tidligere 45 scooter med en hydraulisk fra EBR, super kvalitet! Den du har fundet er dog bare mekanisk, dvs. en fjeder - ingen dæmper. Men så er den jo så tæt på den originale som mulig ;)
Brugeravatar
Geospeeddk
Junior knallert
Indlæg: 45
Tilmeldt: tors 3. apr 2014 21:48
Kontakt:

Re: Er denne forgaffel et godt køb?

Indlæg af Geospeeddk »

Knud: ved det godt, men det var kun fordi den var fra ebr og som jeg har forstået, laver de en go kvalitet. Men derfor må jeg jo heller forhøre mig hos expertene her på forumet ;-)

12v: ja det var noget billiger, så er det lige det med fragten ;-)

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Er denne forgaffel et godt køb?

Indlæg af 12V »

De tager 10€ til DK og du har varene 2-3 dage efter. Lidt mere på listen og så glemmer du alt om fragten ;)

Handler meget med dem og har ugentlig kontakt til Martijn, han køber en del transmissionsdele på mit arbejde - meget flittig og venlig mand.

Er du medlem af Pucklub.dk får du 25% på alle knallertdele ved TH. Så bliver det lige så billigt = 525 kr. Men det koster også 250 kr pr. år at være medlem.
Brugeravatar
Geospeeddk
Junior knallert
Indlæg: 45
Tilmeldt: tors 3. apr 2014 21:48
Kontakt:

Re: Er denne forgaffel et godt køb?

Indlæg af Geospeeddk »

Så må jeg se hva de ellers har :-)

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk
Besvar

Tilbage til "Knallertsnak"