Hvad er dette for et horn?

Generel knallert diskussion på tværs af mærker, tips og tricks, spørgsmål, lakering, polering, forsikring og meget mere.
Besvar
Kris6861
Fuldblods knallert
Indlæg: 307
Tilmeldt: lør 28. jan 2012 22:50
Kontakt:

Hvad er dette for et horn?

Indlæg af Kris6861 »

Hej. Jeg skal have nyt horn til min Kreidler rmc. Jeg skal have et DC horn altså jævnstrøms horn som skal tilsluttes til batteriet. Jeg har fundet ud af at DC=Jævnstrøm og AC=vekselstrøms. Så kigger jeg lidt inde ved Kreidlerparts også finder jeg sku et horn hvor der står CEV 6 volt, hvad skal det nu betyde? Det er denne her http://kreidlerparts.com/scripts/part_d ... sp?id=7840" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvh. Kris :)
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Re: Hvad er dette for et horn?

Indlæg af Knud »

Kris6861 skrev:Hej. Jeg skal have nyt horn til min Kreidler rmc. Jeg skal have et DC horn altså jævnstrøms horn som skal tilsluttes til batteriet. Jeg har fundet ud af at DC=Jævnstrøm og AC=vekselstrøms. Så kigger jeg lidt inde ved Kreidlerparts også finder jeg sku et horn hvor der står CEV 6 volt, hvad skal det nu betyde? Det er denne her http://kreidlerparts.com/scripts/part_d ... sp?id=7840" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvh. Kris :)
det er et vekselstrømshorn
:mrgreen:
Kris6861
Fuldblods knallert
Indlæg: 307
Tilmeldt: lør 28. jan 2012 22:50
Kontakt:

Re: Hvad er dette for et horn?

Indlæg af Kris6861 »

Ok så et det ikke sådan en jeg skal have. Var det egentligt sådan en de havde på fra fabrikken af?
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Re: Hvad er dette for et horn?

Indlæg af Knud »

Kris6861 skrev:Ok så et det ikke sådan en jeg skal have. Var det egentligt sådan en de havde på fra fabrikken af?
Nogle havde men ikke som MC udgave
Min holdning er også at de er komplet "morfar " med AC horn
:mrgreen:
Kris6861
Fuldblods knallert
Indlæg: 307
Tilmeldt: lør 28. jan 2012 22:50
Kontakt:

Re: Hvad er dette for et horn?

Indlæg af Kris6861 »

Det kan jeg kun give dig fuldstendig ret i. Det er også derfor jeg skifter til jævnstrømshorn. :)
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Re: Hvad er dette for et horn?

Indlæg af Knud »

Kris6861 skrev:Det kan jeg kun give dig fuldstendig ret i. Det er også derfor jeg skifter til jævnstrømshorn. :)
Men så skal du jo også lave batteri anlæg, men det er du sikkert opmærksom på - det er ikke raket-teknologi - højest lidt tidskrævende og koster jo også en del, især "madkasserne" - hvis ikke du allerede har dem
:mrgreen:
Kris6861
Fuldblods knallert
Indlæg: 307
Tilmeldt: lør 28. jan 2012 22:50
Kontakt:

Re: Hvad er dette for et horn?

Indlæg af Kris6861 »

Jep, det er der styr på, har madkasserne monteret :)
Besvar

Tilbage til "Knallertsnak"