Side 1 af 1

Hak ved høje omdr.

: fre 7. dec 2012 14:38
af Friskefisk
Min knallert (suzuki rmx 50) er for nyligt begyndt at hakke når den kommer i høje omdrejninger.
Den kører fint hvis man bare lader være med at "tæske" den for meget.
Måske har nogle af jer et forslag til hvad man kunne gøre :)
Jeg har filmet mig selv når den står i tomgang: " onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Hak ved høje omdr.

: fre 7. dec 2012 15:09
af Tottenham
Tænding ?? :what2

Re: Hak ved høje omdr.

: fre 7. dec 2012 15:33
af juhl-drengen
måske en tand fra et af gearene i gearkassen der har slået sig af :roll:

Re: Hak ved høje omdr.

: fre 7. dec 2012 15:39
af OleVN
Det lyder som om tændrøret kunne trænge til at blive skiftet.
Eller så kan det være at den ikke får nok benzin nu hvor det er koldt..

Re: Hak ved høje omdr.

: fre 7. dec 2012 16:15
af Poul-Erik A.
Helt klart tændingsproblemer (evt. NGK tændrør) efter at ha' hørt lyden på den fine optagelse...

Re: Hak ved høje omdr.

: lør 8. dec 2012 12:35
af Friskefisk
mange tak for alle svarende! jeg fik skiftet mit tændrør i morges og nu kører den perfekt igen!

Re: Hak ved høje omdr.

: lør 8. dec 2012 13:21
af Poul-Erik A.
Friskefisk skrev:mange tak for alle svarende! jeg fik skiftet mit tændrør i morges og nu kører den perfekt igen!
VAR det så NGK, for de er næsten blevet et emne for sig og endnu mere forvirende er det, at mange forum-bruger har dårlige erfaringer mens andre har aldrig haft problemer med NGK.... :? Jeg har et (næsten)nyt fra Thansen til at ligge, der i renset tilstand kan køre få hundrede meter, hvorefter det lyder som på din optagelse... :lol:

Re: Hak ved høje omdr.

: lør 8. dec 2012 14:01
af Friskefisk
yep det var et NGK b8es tror jeg det hed, havde nogle af de samme liggende så jeg skiftede ud med et nyt NGK, nu må vi se hvor langt jeg kan køre! men mange tak for hjælpen, var bange for det var noget i cylinderen, hvilket ville være et helvede at skifte i det her kolde vejr