Kaburator problem

Generel knallert diskussion på tværs af mærker, tips og tricks, spørgsmål, lakering, polering, forsikring og meget mere.
Besvar
Allan S
Helt ny i flokken
Indlæg: 3
Tilmeldt: tirs 5. jun 2012 21:35
Kontakt:

Kaburator problem

Indlæg af Allan S »

Hej
Jeg har et problem med min bing kaburator det er lige meget hvad jeg gør så drukner den Disellaen alt er rengjort alle hulder er rene
den stil bar strålespis er næsten skruet i bund , når jeg prøver med en anden kaburator starter den med det samme.
Brugeravatar
apandersphilip
Stor knallert
Indlæg: 137
Tilmeldt: tors 6. sep 2012 17:28
Kontakt:

Re: Kaburator problem

Indlæg af apandersphilip »

Prøv at tage dysen fra den karburator der virker og sæt den i over i den anden karburator, derefter indstil dem helt ens, og se om det ikke løser problemet.
Velo Solex 1700 - 1961 - Køreklar
Puch Maxi P - 1982 - Køreklar STJÅLET
Suzuki Samurai DM 50 - 1990 - Køreklar
Mobylette AV42S - 1966 - Køreklar - HELT ORIGINAL!

Billede

Billede
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Kaburator problem

Indlæg af Kai »

Lyder som om svømmer og nåleventil ikke virker som det skal, så den løber over med benzin.

Svømmeren er sikkert i messing, hvor nåleventilen stikker hele vejen igennem og er enten loddet fast i begge ender, eller sidder fast i en clips ?
Prøv lige at tage den ud og ryst den let, og hør om der er benzin i den. De har det med at blive utætte med tiden.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Kaburator problem

Indlæg af Jensmc »

Dr er vidst 2 længder på strålespidser til Bing. Er det mon den rigtige længde?
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Kaburator problem

Indlæg af strynboen »

er der knap til at tippe/ drukne den..måske er den bøjet så den ikke går helt op i neutral..der er en lille fjeder som trækker "tipperen "retur..har før set at den klemmer halvt ude
det er vist ikke alle bing som har tipper..ellers kan svømmeren have skubbet sig på akslen..især dem med klips...tjek også for skæv svømmer nål/aksel
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Knallertsnak"