en smule hjælp :)

Generel knallert diskussion på tværs af mærker, tips og tricks, spørgsmål, lakering, polering, forsikring og meget mere.
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3924
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: en smule hjælp :)

Indlæg af kreidlerhansen »

Poul-Erik >>

Det er selvfølgelig ikke en kritik af dig og dine synspunkter. Du har helt ret i, det faldt helt til jorden under de nævnte omstændigheder, når man ser isoleret på ordvalget.

Men indrømmelsen var der, trods alt! Gemt lidt af vejen blandt 'nok-hvis-måske-ok', jaja... men den var der! Og det vælger jeg at anerkende, trods jeg selv blev lidt mopset i første omgang.

Jeg er ordkløver af karat - ofte på grænsen til at være irriterende! Det udnytter jeg til at se forbi det eksakte ordvalg... engang i mellem! Du skulle se en vis procentdel af mine indlæg, hvis jeg aldrig gennemlæste og reviderede dem!
:hihi
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
Poul-Erik A.
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2144
Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
Kontakt:

Re: en smule hjælp :)

Indlæg af Poul-Erik A. »

Bare OK og ang. ordkløveriet er du - som jeg ser det - ekstrem go' til at få sætningerne til at "spille". :dust Men her i DK er vi jo også lidt "fattigere" på korrekthed end i UK, f.eks. "MÅ" og "LÆRE" med 2 betydninger "HAVE LOV eller SKAL" og "MODTAGE LÆRDOM eller FRAGIVE LÆRDOM" i stedet for det engelske "MAY eller MUST" og "LEARN eller TEACH". :lol: :offtopic
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."

Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)

VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)

Honda Civic 1,5 1991

Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)

BFC Stafette 1954 (under restaurering)

BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3924
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: en smule hjælp :)

Indlæg af kreidlerhansen »

Mon ikke vi blot har 'effektiviseret' dansk efter samme devise som amerikanerne har med engelsk?

Til-/fralæring er blevet til 'læring', og man oplever ingen konsekvens i skolen ved at formulere sig diffust og afværgende. Ikke at ungerne skal have en flad, men lektoren (kaldes det kun uhørt sjældent på gumminasiet) har ikke tid til at lære nok fra sig ift. den enkelte elev. Ergo hersker middelmådigheden, og det flade gennemsnit har et lige så fladt sprog.
Amerikanerne skriver 'color' i stedet for 'colour', fordi u'et egentlig er overflødigt, og folk skriver, som de taler.

Dansk er svært at lære, bl.a. fordi rigtigt mange udtryk bare ER sådan! Det er efterhånden et fåtal, der aner, at 'halvtreds' er en sammentrækning af 'tre snese minus en halv snes' eller hvordan den nu hænger sammen.
Til sammenligning duer den svenske model med 'femti' da noget bedre...

En vs. Et?! Forklar lige halvdelen af knallertfolket, at det hedder eN udstødning men eT udstødningsRØR! Og eN bagagebærer og ikke eT bigasjebæger...

I øvrigt bliver udtrykket 'fordi at' sikkert smidt ind i Dansk Retstavning, fordi flertallet er blevet en flok åndsfraværende, anglificerede sprogaber, som befinder sig i et sort hav af verbal ligegyldighed, hvor patter og penge bestemmer, mens man snakker i stedet for at TALE.
Og nu hedder det jo 'majonæse' og vist nok 'kustyme', så jeg venter bare på 'dåm' og flere 'fritgående, frosne ænder' i supermarkedet omkring juletid...

Han tog hans hat... Nej, han tog SIN hat eller han er en tyveknægt!
Hans finger knak... Nej, for så lyder bøjningen 'jeg knækker, jeg knak, jeg har knukket'!
Jeg strikker, jeg strak, jeg har strukket... Klipper, klap, kluppet... Snipper, snap, snuppet... Flikker, flak, flukket... Pisser, pas, pusset!!!

BAAAAAAH!!!

:hihi


P.S. Et vandrør sprInger, men frosten sprÆnger et vandrør... Forskellen ligger i, hvorvidt der i sætningen forekommer et objekt eller ej. Det forekommer IKKE i den første sætning, mehehe...!

P.P.S. Lidt hygge er der da kommet ud af tråden!
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: en smule hjælp :)

Indlæg af Morten - Webmaster »

:hihi :hihi :hihi

For helvede Hansen, der reddede du min formiddag :bravo

Du er ikke uden humor :inbottle
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
trs
Fuldblods knallert
Indlæg: 459
Tilmeldt: tirs 25. okt 2011 14:42
Kontakt:

Re: en smule hjælp :)

Indlæg af trs »

Ja for satan da... Der fik jeg godt nok leverpostej på skærmen.

Jeg håber jeg kommer til at møde dig IRL engang, det kan kun blive super godt. :D
Yamaha FS1 1978 K1 Candy blå Lavet af ingenting.
Yamaha FS1 1978 K1 Brilliant rød -Solgt
Yamaha FS1 1989 Cross tema

Registrer eller søg stel & nummerblokke HER: register/add.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 76 mærker viewtopic.php?f=5&t=13774&p=124031&hilit=tank#p124031" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 78 mærker viewtopic.php?f=21&t=2666" onclick="window.open(this.href);return false;

Ting tilsalg http://www.guloggratis.dk/search?q=christian1116" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-1510201/" onclick="window.open(this.href);return false;
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3924
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: en smule hjælp :)

Indlæg af kreidlerhansen »

Hvis der ikke skal andet til, Morten, skal vi så ikke lave en sektion med danskundervisning på forummet? ;)

Tak... I er nu søøøøøde! :P

Kunne jeg bare tale, som jeg skriver... men A) så får ingen andre et ord indført B) monologen bliver ikke færdiggjort i år og C) der opstår som regel forvirrig, når jeg får modbevist min indledende påstand og derfor skifter standpunkt midt i en sætning.

;)

Men jo, humor har jeg... den er bare sort og langt ude... og tonet lidt ned!
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: en smule hjælp :)

Indlæg af Michael »

´Ja humor skal vi ha, men for at den lykkes, bør den blandes med impati:
To nørdede forumbrugere møder hinanden. Den ene kommer på en super flot 77ér dxér.
Den ene nørd siger: Sikke en flot knallert du har der. Hvor har du fået den fra.
Jo siger den anden. Den anden dag kom der en rigtig lækker pige kørende hen til mig på den. Så smed hun tøjet og sagde ta hvad du vil ha´. Så jeg tog knallerten. Den ene nørd siger så: Det var et fonuftigt valg, for tøjet havde jo nok ikke passet. :hihi
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3924
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: en smule hjælp :)

Indlæg af kreidlerhansen »

Der er vel heller ikke andre valgmuligheder?

Et fåtal af kvinder over 18 kører knallert, mens gennemsnitsalderen for en knallertNØRD som regel er over grænsen for, hvornår den første tanke er MAD, når man hører ordet 'lamseben'...

Man bliver trods alt sparsommelig med årene, og det er billigere at holde en knallert med olie og benzin, end det er at holde en teenager med brød og vin!
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
Thorsen
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 11. sep 2010 11:57
Kontakt:

Re: en smule hjælp :)

Indlæg af Thorsen »

Synes juhldrengen er blevet lidt overhørt i det her emne?? :hihi
Mvh Peter.

Yamaha FS1 DX 77 nummermatch, under ombygning.
Yamaha FS1 K1 76 årgangsmatch, færdigt gennemrenoveret projekt.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: en smule hjælp :)

Indlæg af strynboen »

nu igen..tja..hvis han stillede konkrete presise og gode spørgsmål...som kunne bringe ham frem"ad...ville svarene nok holde ham på tråden..men han har allerede 4 nye intetsigende spørgsmål ude..som også vil forsvinde i intetsigende tråde..som kreidler hansen forgæves forsøger at fylde lidt prof indhold i..men det ender i lummergas,,ferdamt und nikst veiter.....,men vi var selv sådan...før vi blev gamle og gnævne..hvis vi tænker grundigt efter...så ingen onde bøvser om de unge...
de skal bare gennem nogle svære år..med druk damer og forvirret selvtillid...og u dødelighed....det er den bedste tid i livet...så nyd den..frikort masser af ferier ingen kone..ingen børn.....kun det sjove..og en knallert som ikke virker hele tiden...gi den gas....
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: en smule hjælp :)

Indlæg af juhl-drengen »

i må undskylde mine ikke særligt præcise og fyldestgørende spørgsmål :) ,
og undskyld jeg først har svaret nu men sys lige tråden blev for sjov til at afbryde ;)

PS: strynboen lige for at gå i kreidler hansens fodspor.. det hedder præcis/præcise ikke presis/presise :thunge
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: en smule hjælp :)

Indlæg af Kim B S »

juhl-drengen skrev:i må undskylde mine ikke særligt præcise og fyldestgørende spørgsmål :) ,
og undskyld jeg først har svaret nu men sys lige tråden blev for sjov til at afbryde ;)

PS: strynboen lige for at gå i kreidler hansens fodspor.. det hedder præcis/præcise ikke presis/presise :thunge
Hej Juhl-drengen.
Så vil jeg da lige rette dig også. :teeth2 Det hedder nemlig Synes, og ikke sys! :!: :hihi
Hilsen Kim. :lol: :lol: :lol:
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: en smule hjælp :)

Indlæg af strynboen »

ha ha :teeth2 ...jeg kan ikke stave..og har aldrig forsøgt at skjule det...det holder mig ikke fra bare at skrive løs aligevel.. :thunge
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: en smule hjælp :)

Indlæg af Michael »

Fed Stemning i denne tråd. :(y) :(y)
Ses vi på lørdag ved Bennys stand klokken 10.?
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3924
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: en smule hjælp :)

Indlæg af kreidlerhansen »

Kim B S skrev:
juhl-drengen skrev:i må undskylde mine ikke særligt præcise og fyldestgørende spørgsmål :) ,
og undskyld jeg først har svaret nu men sys lige tråden blev for sjov til at afbryde ;)

PS: strynboen lige for at gå i kreidler hansens fodspor.. det hedder præcis/præcise ikke presis/presise :thunge
Hej Juhl-drengen.
Så vil jeg da lige rette dig også. :teeth2 Det hedder nemlig Synes, og ikke sys! :!: :hihi
Hilsen Kim. :lol: :lol: :lol:
I så fald må jeg hellere påpege, at sætningen er skrevet i datid (ref: 'blev') og det korrekte ord er derfor 'syntes'.

Læg dertil at 'i' skal være stort, når det drejer sig om personreference + stort begyndelsesbogstav altid er at foretrække.

Du, Juhl-drengen, lader dog ikke til at være sprogligt begrænset, som Strynboen selv erkender at være. Jeg vil umiddelbart gætte på, at over halvdelen af dine slå-/stave-/kongruensfejl skyldes en kombination af ligegyldighed og dovenskab.



Spørgsmålene er ikke problemet. Det er snarere det faktum, at der stilles et spørgsmål, og svarene for så vidt er ligegyldige. Emnet kommer ingen vegne, uanset hvor megen iver man lægger i at få dig, Juhl-drengen, til at GØRE NOGET! Møder en tanke om et projekt skyggen af modstand, så springer du let og elefant videre til et nyt spørgsmål, der som oftest er baseret på en løs strøtanke om, at et eller andet bare skal tunes til at køre hurtigere end lyset, og HELST mekanisk besværlige konstellationer, der kræver specialværktøj og er langt mere avanceret matematik end at beregne brændstoføkonomi.


Sæt dig et mål - det er uendeligt meget sjovere! Og det kunne rent faktisk være fedt, hvis præcis en DM50-entusiast nossede sig sammen til at finde grænsen for en Samurai-motors formåen!
Evt. løse problematikken omkring det angiveligt svage bagnav, boxe en bagsvinger... bare kom i gang med et eller andet i stedet for at dalre rundt i en teenagetåge uden anden retningssans, end at alt lort lugter, men alt der lugter er ikke lort! ;)
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: en smule hjælp :)

Indlæg af juhl-drengen »

det kunne jo alligevel være en sjov ide med at finde ud af grænsen for en samurai :what2
kineser atv'en jeg ville have købt er alligevel blevet solgt :whew
nu ved jeg godt det her er et nyt spørgsmål men hvad tror i der er grænsen for hvilket stempel man kan proppe i en samurai uden at skulle bore i motor blokken ? (tænker lidt måske tilpasse et 47 mm metrakit) :shock:

ps: jeg føler mig faktisk heller ikke sprogligt begrænset men når jeg skriver sådanne indlæg her gider jeg ikke at bekymre mig om det grammatiske og orden :?
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: en smule hjælp :)

Indlæg af claus olieklud »

hejsa... fik du styr på dine gearkasse problemer ? du skrev noget med at du var nød til at holde foden på pedalen, ellers sprang den ud af gear... den slags skal jo være iorden før man tuner noget somhelst...

glem metrakit 47mm - det er skabt til 43 mm slaglængde, og suzuki har kun 37,8 mm slaglængde...

hilsen olieklud
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: en smule hjælp :)

Indlæg af juhl-drengen »

ja men mente jo at jeg ville forkorte cylinderen på en drejebænk ;) og det var ikke at den sprang ud af gear men at den raslede forfærdeligt når den var i 1. gear :I men jeg tror det er smadrede tandhjul eller brændt aksel men skal have skiftet om til reserve motoren her i starten af ugen :D
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: en smule hjælp :)

Indlæg af claus olieklud »

hej igen... ja se at få sat en motor på der virker som den skal... ang. puch metrakit 47 mm vil jeg sige at du aldrig får det til at virke på en suzuki, og at det ville være total synd for cylinderen at begynde at dreje, skære, fræse i sådan en - husk på hvad sådan en cylinder koster... desuden kræver det enormt kendskab til mekanik at omkonstruere og få det til at virke, den viden har du slet ikke... ikke at jeg skal forklejne dig, men selv de dygtigste har svært ved det... desuden kræver det et mindre maskinværksted...
jeg har engang haft en suzuki samurai der kunne køre 80 kmt. med standart cylinder der var modificeret + effektpotte og 19 mm kaburator... jeg vil godt fortælle dig om hvordan og hvorledes, men du skal først få bragt orden i knallerten - jeg syntes din løsning med reservemotoren er god...
kom igang straks !!!
hilsen olieklud
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3924
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: en smule hjælp :)

Indlæg af kreidlerhansen »

juhl-drengen skrev:det kunne jo alligevel være en sjov ide med at finde ud af grænsen for en samurai :what2
kineser atv'en jeg ville have købt er alligevel blevet solgt :whew
nu ved jeg godt det her er et nyt spørgsmål men hvad tror i der er grænsen for hvilket stempel man kan proppe i en samurai uden at skulle bore i motor blokken ? (tænker lidt måske tilpasse et 47 mm metrakit) :shock:

ps: jeg føler mig faktisk heller ikke sprogligt begrænset men når jeg skriver sådanne indlæg her gider jeg ikke at bekymre mig om det grammatiske og orden :?
Det understreger vist din hang til dovenskab. Hvis du koncentrerer dig om at benytte tegnsætning, grammatik og kongruens, så ryger det ind som vane - flere end halvdelen af mine indlæg skrives via iPhone uden stavekontrol o.lign. hjælpemidler.
Det får alt andet lige også ens indlæg til at virke mere gennemtænkt. Trust me, dude... det giver bedre respons, OG det bliver en fordel senere i livet. ;)


Mht. Puch-cylinderen, havner vi ved en drejebænk. Det kan sikkert arrangeres, men nu har du vist kun fokus på boring, og det er ikke hele historien.

Puchens slaglængde er 43mm mod Suzukis 37,4mm.
Kort fortalt medfører det en højdeforskel mellem skyllekanalerne og udstødningskanalen på ca. 12mm for Puch, for at den kører optimalt.
Suzukien kræver en forskel på mindre end 10mm for at fungere optimalt!

Puch-cylinderen kan sådan set godt drejes ned, så bunden af kanalerne flugter med stempeltoppen, og så slaglængden passer, men forskellen på kanalerne vil medføre, at motoren har meget ringe bundtræk og et snævert trækområde.
Du vil opleve varmeproblemer og ujævn motorgang.

Stage6 Racing til en Yamaha BW's er faktisk et bedre bud. Køn bliver den nu ikke, men den kan sagtens klare et liv med det originale fartvindkølede DM50-topstykke, HVIS forbrændingskammert bliver drejet ned som en PRÆCIS kopi af Stage6-topstykket!

12V var så sød at lægge et portmap op af det kit i en anden sammenhæng, og det kan akkurat gå som max. portning af en DM50 uden yderligere ændringer.
Faktisk matcher portene omtrent Polini Evo til Suzukis slaglængde.

Du slipper ikke for at dreje af bunden på cylinderen og fræse plads til de større skørter. Der skal drejes så meget af cylinderens nederste pakflade, at der kan laves en spacer som overgang mellem motorens bittesmå skyllekanaler og cylinderens gigantiske ditto.

En studs er enkel nok at lave. En plade på ca. 8mm godstykkelse spændes over en flad Malossi-membran til BW's og en stump rør i passende størrelse og vinkel svejses på pladen. Diameteren afhænger så af, hvor stor en karburator, du vil have på.

Sidste udfordring bliver en udstødning, men hvis du får lagt rør ind i form af en TP Nardo med minimale ændringer (skær forrøret over, drej det på plads og få lavet et ophæng), så er du SKREDET eller røget bagover, når motoren rammer 10.000rpm.

Et umiddelbart bud på ydelsen:

11-13HK på baghjulet ved 11.500rpm med en 21mm karburator. Læg 0,5-1,5HK til ved en karburator på 24-28mm.

Og hav en motor i reserve! Sigter man efter max ydelse, skal man acceptere med, at motoren kan finde på at jokke plejlstangen ud gennem krumtaphuset uden varsel, og man skal da kunne køre.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Besvar

Tilbage til "Knallertsnak"