længere bremsearm

Generel knallert diskussion på tværs af mærker, tips og tricks, spørgsmål, lakering, polering, forsikring og meget mere.
Besvar
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

længere bremsearm

Indlæg af juhl-drengen »

hey jeg har lige kirugisk afmonteret min bremsearm og bremsenøgle med at slibe det med en vinkelsliber til at bremsearmen ikke sad på mere og bremsenøglen kunne fjernes med et lille slag :oops: ej var sgu meget på passelig men ved begge mine bagerste ankerplader er bremsearmene lige så grimt blevet svejset fast af en uforklarlig grund :shock: det skal lige siges at det er min dm50 og jeg vil helst undgå at fuske hvilket jeg så de svejsede bremse arme som.. har så lakeret den og min for-ankerplade så de er blevet nydelige at se på :D har også taget min bremsenøgle fra den anden af de forreste ankerplader og nu mangler jeg bare en bremse arm..
har kigget på thansen bremsearmen til dm men har stået med en af de uoriginale bremsearme i hænderne før og de holder ikke til en skid og gider ik betale prisen for en org. hvis jeg kan finde en ny MEN så har jeg kigget på en anden fra stylepro som er cnc fræst og ser noget mere solid ud end den originale.. men den ser ud til at være ca. 3-5 mm længere end den org./uorg. så tror i at det ville have nogen indflydelse hvis jeg tog den og proppede på istedet altså ville den virke optimalt og ligeså godt/bedre end den anden... det er den her : http://www.kgi.dk/product-5908-1.php" onclick="window.open(this.href);return false; er MEGET sikker på at den passer ligeover på både med bremsestangen og over på bremsenøglen
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: længere bremsearm

Indlæg af Kai »

Der bliver en lille smule længere vandring i bremsepedalen pga den lidt længere arm. Til gengæld behøver du ikke træde så hårdt for at få samme bremsevirkning.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: længere bremsearm

Indlæg af juhl-drengen »

jamen så er det da bare godt :D så skal jeg da ud og investere i sådan en :) tak for respons synes også bare selv at den virker til at være i en rigtig god godstykkelse og tør ikke det med thansen bremser såå tak :bravo
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Besvar

Tilbage til "Knallertsnak"