hvad er de her til

Generel knallert diskussion på tværs af mærker, tips og tricks, spørgsmål, lakering, polering, forsikring og meget mere.
Besvar
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

hvad er de her til

Indlæg af juhl-drengen »

Billede

Billede

hvad er de her gevind huller til de sidder på mine dm50'eres nederste forgaffelbro det er M4 gevindhuller men hvergang jeg står ved siden af en dm50 undrer jeg mig hvad de er til ? har en teori om at de er til montage af en halv eller kvart kåbe... ved at da suzuki lancerede dm50 var den opbygget af flere forskellige af deres små 50 cc modeller og sikker også nogen af de lidt større modeller sikker for at spare penge og at få en markeds mæssig fordel for at lancere noget nyt og spændende og sige det er noget andet istedet for at nedgradere som yamaha og puch osv. havde gjort... men har aldrig hørt om en kåbe til dm50 som ekstra udstyr til dm50 så kunne det ikke ske det var standard eller ekstraudstyr til en af de andre modeller som så ikke er blevet fjernet da gaffelbroerne er lavet samme sted og af samme maskine/personer og samme design (igen for at spare penge)..

eller tror i at det er til noget andet eller bedre har en teori hvad det er til :oops:
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4250
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: hvad er de her til

Indlæg af FS1originalen »

DE er garanteret til at montere gule sidereflekser i... De krævede man i nogen lande!

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: hvad er de her til

Indlæg af juhl-drengen »

ja efter at have set 3-5 ældre suzukier med den samme gaffelbro på google kunne jeg faktisk godt fristes til at give dig ret men når den HAR muligheden for lidt ekstra udstyr og en lidt mere tilfreds betjent så SKAL den også have det ekstra udstyr!! så kunne det også være han glemte min ulovlige acerbis kopi kåbe :teeth2
men hvis du skulle montere reflekser på siden bagpå hvordan ville du så gøre det :)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Besvar

Tilbage til "Knallertsnak"