motor kåbe

Generel knallert diskussion på tværs af mærker, tips og tricks, spørgsmål, lakering, polering, forsikring og meget mere.
Besvar
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

motor kåbe

Indlæg af juhl-drengen »

hey altså jeg har overvejet at købe denne her kåbe http://www.moto-leoni.dk/shop/motor_k" onclick="window.open(this.href);return false;Ã…be-p-1175.html?osCsid=b5cefa3496e83a6f4d66f305c5f194e7 ved godt det er moto-leoni men altså til 60 kr kunne det vel ikke skade at prøve ? er der ikke nogen herinde fra der har haft sådan en på deres knallert før i tiden ?... ville i turde prøve at bestille den og se eller ved i om der findes noget lignende alternativ på nettet eller er der nogen der har en gammel en liggende ?:..
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: motor kåbe

Indlæg af juhl-drengen »

og med motorkåbe mener jeg også denne her der kan ses i deres gamle reservedels katalog.. helst den blå :whew
Vedhæftede filer
den blå kåbe i kan se ved siden af 4 gearens forhjul
den blå kåbe i kan se ved siden af 4 gearens forhjul
ML_00a.jpg (119.68 KiB) Vist 7740 gange
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: motor kåbe

Indlæg af Dewil »

Gør dig selv en tjeneste og gennemlæs denne tråd, så vil du spare dig selv for lidt ærgrelser... :) viewtopic.php?f=5&t=616&p=55431&hilit=motoleoni#p5261" onclick="window.open(this.href);return false;
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
JacobMC
Fuldblods knallert
Indlæg: 315
Tilmeldt: søn 8. mar 2009 13:42
Kontakt:

Re: motor kåbe

Indlæg af JacobMC »

Og hvis du skulle være i tvivl alligevel: http://trustpilot.dk/Review/www.moto-leoni.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Mvh. Jacob M. C.

Yamaha fs1 4 gear DX 77'. SØGER NØGLE OG STYRLÅS NR: 4217
Yamaha fs1 4 gear DX 76'
Yamaha fs1 2 gear
Yamaha fs1 4 gear DX '78, Adskilt
Puch Maxi 2 gear
Puch Maxi K E50
Derbi Senda SM X-treme '06
Suzuki Dm50 Samurai
Suzuki Dm50 Samurai
Suzuki LT160 Atv
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: motor kåbe

Indlæg af juhl-drengen »

tro mig jeg ved det godt har også handlet derinde før hvor jeg fik en anden tændingslås end jeg bestilte den samme anderøv jeg bestilte samt nogle kabler jeg havde bestilt med der ikke hørte til min knallert og nogle tear of til cross briller jeg ikke havde bestilt så jeg ved godt de fusker men til 60 kr ? altså ? man kunne jo gamble og se om man vandt i lotteriet og rent faktisk fik kåben ?..
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
JacobMC
Fuldblods knallert
Indlæg: 315
Tilmeldt: søn 8. mar 2009 13:42
Kontakt:

Re: motor kåbe

Indlæg af JacobMC »

Jeg tror ikke du skal regne med, at han overhovedet har kåber til 60 Kr. :(n)
Smid heller 60 Kr. Næste gang Røde Kors kommer forbi.
Mvh. Jacob M. C.

Yamaha fs1 4 gear DX 77'. SØGER NØGLE OG STYRLÅS NR: 4217
Yamaha fs1 4 gear DX 76'
Yamaha fs1 2 gear
Yamaha fs1 4 gear DX '78, Adskilt
Puch Maxi 2 gear
Puch Maxi K E50
Derbi Senda SM X-treme '06
Suzuki Dm50 Samurai
Suzuki Dm50 Samurai
Suzuki LT160 Atv
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4250
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: motor kåbe

Indlæg af FS1originalen »

Som du selv skriver, så 60 kr. + porto det er jo ingenting - man ved jo at man gambler :lol:

Jeg prøvede at gamble på samme måde for godt et år siden og fik faktisk "supertilbuddet" med fælg og eger til 120 kr (tror jeg nok)
At egerne så var til en 2. gears er vel hvad man kunne forvente, men varene kom :oops:
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: motor kåbe

Indlæg af juhl-drengen »

ja præcis men som eneste sted de fås kunne det jo være gamblet værd at have danmarks eneste suzuki med sådan en eller i kender vel ikke nogen andre alternativer altså nogen billige nogen til en motorcykel eller sådan noget ?
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3925
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: motor kåbe

Indlæg af kreidlerhansen »

Alene designet på shoppen, de mystiske fotos og ret tilfældige konstellationer af stumper blandt de forskellige 'slagtilbud', afholder mig fra så meget som at overveje at bestille for så lidt som en 5'er.

Men ok...

Det kunne jo være, han kom til at sende et 'org. 17,5HK cylinderkit med verdens vildeste org. oplagte udstødning, som giver kræfter nok til at bremse jordens rotation', eller hvordan annonceteksten nu lyder. :lol:


Kreidler-sektionen er ikke videre tillidsvækkende, forresten. Et 'Krilersæt' med 45mm stempel og andet godt... nåja, og i samme kategori er et cylindersæt til Puch Monza. Fem eller seks af tingene kunne ligne noget til Kreidler, men det er altså over i alt fem sider i shoppen! :P


Medmindre man kender risikoen og bevidst vælger at tage den med, er jeg ikke sikker på, om det er kunden, der er dum/tankeløs/blå-øjet i overførselsøjeblikket, eller om det vitterligt er sælger, som er et svin. I dag er ord som 'betaling kun ved bankoverførsel' overordnet set et advarselstegn, ganske som en sådan hjemmeside er det.
Der er større sandsynlighed for, han sælger Hash og... næh, MASHER af nøgler ved siden af, og shoppen er et skalkeskjul med det formål at forvirre myndighederne. MASHER af nøgler ville give mening ift. indretningen af hjemmesiden. ;)
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: motor kåbe

Indlæg af juhl-drengen »

altså overvejer det virkelig for ved at han sender noget i sidste ende dog ikke altid det rigtige...

men lidt historie i start halvfemserne og slut firserne var det faktisk en fin butik altså lige bortset fra da det kom frem at de brugt dele de solgte var ting som ham der ejede butikkens sønner havde skrallet fra yamahaer over hele området nær butikken som jo så blev solgt brugt... men udover det var butikken vist fint fungerende indtil den ene søn leo overtog den derefter blev den den her plattenslager butik den er idag... som ærligt talt er fusk og mere fusk... men igen det var fordi at det ville gøre min special endnu mere speciel men ved ikk helt om jeg tør fordi det er ren gambling
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Besvar

Tilbage til "Knallertsnak"