Min k50 vil ikke starte

Knallerter fra Japan, Kina, Indien etc. Mærker som Honda, Suzuki, Hero etc. Yamaha har sin egen kategori.
Besvar
Thomaslje
Junior knallert
Indlæg: 13
Tilmeldt: fre 13. aug 2010 16:34
Kontakt:

Min k50 vil ikke starte

Indlæg af Thomaslje »

Hej jeg ved god at det er et fs1 forum men det er en fs1 kabu jeg har på min og så ligner de meget hinanden håber i kan hjælpe

hej min k50 vil ikke starte har prøvet at skifte dyse fra 120 til 200 og det hjalp ikke men hvis jeg sætter chooker til så vil den gerne starte og køre ret dårligt hvad tror i der kan være galt

den har følgene setup

45mm topstykke
45mm cylinder
16mm mikuni karburator
16mm indsugning (plompen pillet)

før havde jeg en 10 mm kaburator på og der kørte den fint så skiftete jeg til 16mm så virkede den ikke
Brugeravatar
Henrik N
Moderator
Indlæg: 1354
Tilmeldt: ons 19. dec 2007 19:33
Kontakt:

Re: Min k50 vil ikke starte

Indlæg af Henrik N »

jeg tror du skal starte med at skille den karbunade af og få den grundig renset i alle huller
Med Venlig Hilsen
Henrik (Sønderjyden)
Yamaha Fs1 K1 72 Drejeventil MC
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Min k50 vil ikke starte

Indlæg af nielsfup »

Ja det kan jeg kun tilslutte mig
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Thomaslje
Junior knallert
Indlæg: 13
Tilmeldt: fre 13. aug 2010 16:34
Kontakt:

Re: Min k50 vil ikke starte

Indlæg af Thomaslje »

har fundet ud af hvad der var fejlen det var at chookeren sidder omvendt på den her kabu i forhold til min vens fs1 kabu mikuni på min vens er chookern nede men på min er den oppe
Besvar

Tilbage til "Asien"