Suzuki Samurai "stuntbike" engine swap

Knallerter fra Japan, Kina, Indien etc. Mærker som Honda, Suzuki, Hero etc. Yamaha har sin egen kategori.
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Suzuki Samurai "stuntbike" engine swap

Indlæg af juhl-drengen »

Ja det er lidt tid siden jeg har opdateret projektet, og der er da sket lidt selvom det ikke er det store (har ikke fået bakset mere med motorbeslaget *Undskyyyyyyld!* ) :lol:

Billede

Billede

Billede

Billede
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Suzuki Samurai "stuntbike" engine swap

Indlæg af juhl-drengen »

Havde slet ikke indset jeg ikke har opdateret projekt emnet i flere måneder ;o... hvad fanden har jo en masse projekter jeg arbejder på både af mine egne og andres så der er intet af der flyver afsted i tempo! :o

Nå men har ændret det 2 mands sæde jeg fik hjem fra Tyskland til et egoist sæde med et i mine øjne ret godt resultat! så kan jeg få støbt mig en høj glasfiber bagende så det bliver i stil med en gsxr 750 fra slutningen af 80'erne! :P
Billede
Billede

Har valgt en i mine øjne mere stabil løsning på støddæmper øre spørgsmålet som bør være mere solid end den forrige som skubber støddæmperne ind i en stilling som de originale fremfor at side 30mm væk fra stellet som det gør med den nuværende.. desuden kan jeg få så monteret mine lækre originale støddæmpere jeg har fået tilbage fra Kim's bravo (vi tog et sæt 280mm i stedet) da de ikke kunne monteres pga. for brede bøsninger ved den forrige løsning og monterings hullet sidder 90mm højere end før så de ikke kører opad bakke..
nå men det hele kræver jo anskaffelsen af sådan et par basser her og det har jeg da gjort ;-)
Billede
Billede

og som en sidste tilføjelse har jeg fået lavet/påsvejst nye forreste tank beslag til RG tanken, så mangler jeg så at finde på en løsning til bagerste ophæng...
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Besvar

Tilbage til "Asien"