Alt godt fra hylderne (scooturai V2)

Knallerter fra Japan, Kina, Indien etc. Mærker som Honda, Suzuki, Hero etc. Yamaha har sin egen kategori.
Besvar
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Alt godt fra hylderne (scooturai V2)

Indlæg af juhl-drengen »

Min første Suzuki bliver "reinkarneret" dog med et andet stel, har været hjemme og finde nogle af stumperne fra dengang, noget fra scooturai'en og tag et ekstra kig på forgaffelen.

Billede
Senest rettet af juhl-drengen fre 6. feb 2015 15:49, rettet i alt 2 gange.
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Reinkarnationen..

Indlæg af juhl-drengen »

Billede

Så er der et stel! Årgang Z altså en 1984 så den 2. årgang af dm50 der blev solgt! (har altid gerne ville have en af de to første eller to sidste årgange) :-)

Af alderen af være har stellet det godt, ingen ødelagte gevind motor ophænget er ikke hærget som de så ofte er, eneste der er at komme efter er lidt rust (ikke gennemgående) i bagenden af bunden af stellet
batteriholder, blinklysrelæ, det sjældne bagerste tankgummi, begge forreste tankgummi, fodhviler konsol med bremsepedal, bremselyskontakt, fjedre osv. et par originale støddæmpere der er rimelig pæne i krom mm. er der

Altså for 200 kr leveret til døren så er jeg ganske tilfreds :-)

Som tidligere nævnt er det et discount racer projekt, og vil gøre mit bedste for at bruge hvad end jeg har liggende på hylderne + brugte patina dele :-)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Besvar

Tilbage til "Asien"