Cdi til Suzuki street magic

Knallerter fra Japan, Kina, Indien etc. Mærker som Honda, Suzuki, Hero etc. Yamaha har sin egen kategori.
Besvar
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Cdi til Suzuki street magic

Indlæg af Kai »

Er der nogen der lige ved hvilke benforbindelser der er til hvad på Cdi til en street magic ?
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Cdi til Suzuki street magic

Indlæg af Kai »

Arrh,,, kom nu !! :hihi

Det er det sidste jeg mangler i at kunne starte min lille motor på profilbilledet op :thunge
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3458
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Cdi til Suzuki street magic

Indlæg af 12V »

Kan et ledningsdiagram hjælpe?
http://street-magic.de/Downloads/Kabelbaum.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Cdi til Suzuki street magic

Indlæg af Kai »

Det hjælper lidt..men der er desværre ikke vist hvor ledningerne ender i CDI boksen :(
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3923
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Cdi til Suzuki street magic

Indlæg af kreidlerhansen »

Mon ikke rækkefølgen i diagrammet stemmer? Så kan stel-forbindelsen måske bruges til at give et hint?

Hvis jeg skal bruge SG som reference, er det dog ikke lige dén CDI, man skal eksperimentere for meget med ift. at bytte rundt på ledninger. Den er umiddelbart følsom.

Jeg synes, du skal få drejet et svinghjul af, så kun knasten sidder tilbage og så hægte et batteri på et sæt platiner. Tændingsforskydning må kunne klares med en kondensator af en art. Eller du kan være ligeglad og bare køre! :)
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Cdi til Suzuki street magic

Indlæg af Kai »

Det er jeg ikke sikker nok på, til jeg vil brænde den af frivilligt :)

Der er åbenbart 2 slags...gammel og ny model siger google. Den jeg har "fået" er sådan en her:
http://www.scooter-dele.dk/produkter/el ... -mk349.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Der er 6 ben i stikket og det eneste jeg mangler er at en med en street magic gider skrive ned hvilke farver ledninger der sidder i stikket, og hvor de sidder.

Jeg har allerede en løs knast fra et alm svinghjul, men den passer ikke længere på krumtappen da den er drejet ned til 17mm i enden ellers havde jeg mokket et sæt platiner på den. Jeg har dog en stump messing endnu i samme størrelse som rotoren der sidder på den nu, og jeg har overvejet at lave en mere og simpelthen file en knast ud af den, det kan ikke være så svært at efterligne den så den kan åbne platiner.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3923
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Cdi til Suzuki street magic

Indlæg af kreidlerhansen »

Kai skrev:(...)og simpelthen file en knast ud af den, det kan ikke være så svært at efterligne den så den kan åbne platiner.
Find en drejebænk med masser af slok i. :thunge

Er dette et alternativ?

http://www.motelek.net/andere/cdi/gleichstrom-cdi.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Cdi til Suzuki street magic

Indlæg af juhl-drengen »

Spørger lige scooterdrengene :hihi
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Besvar

Tilbage til "Asien"