DM50 Blinklys

Knallerter fra Japan, Kina, Indien etc. Mærker som Honda, Suzuki, Hero etc. Yamaha har sin egen kategori.
Besvar
andreaswpedersen
Helt ny i flokken
Indlæg: 2
Tilmeldt: ons 1. maj 2013 13:30
Kontakt:

DM50 Blinklys

Indlæg af andreaswpedersen »

Hej jeg har en DM50, den starter fint og køre godt. Mit eneste problem med den er følgende:

Mit blinklys vil godt blinke både for og bag når kontakten er sat til højre, men når det kommer til den venstre side så lyser det venstre baglys konstant og det foreste lyser overhovedet ikke. Jeg har prøvet med nye blink lys, men uden effekt. Nu er jeg så kommet til tænke på om det kan være blinklys relæet?

Men jeg har også hørt noget omkring stelforbindelsen, men hvad mener I?
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: DM50 Blinklys

Indlæg af Kai »

Stelforbindelse eller + ledningen (den der kommer strøm i fra blinklysrelæet/kontakten) er sikkert afbrudt et eller andet sted til det forreste blinklys.

Så lyser det bagerste hele tiden fordi den ene pære ikke kan trippe relæet, fordi forbruget er for lille.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
andreaswpedersen
Helt ny i flokken
Indlæg: 2
Tilmeldt: ons 1. maj 2013 13:30
Kontakt:

Re: DM50 Blinklys

Indlæg af andreaswpedersen »

Jeg har kigget lidt på det i dag. Og det lader til at det forreste venstre lys ingen strøm får. Det er bare lidt sjovt for det er kommet som at vende en hånd
Besvar

Tilbage til "Asien"