Pgo T-Rex 50 pludre i kørsel

Knallerter fra Japan, Kina, Indien etc. Mærker som Honda, Suzuki, Hero etc. Yamaha har sin egen kategori.
Besvar
livsnyder
Junior knallert
Indlæg: 12
Tilmeldt: man 3. sep 2012 19:06
Kontakt:

Pgo T-Rex 50 pludre i kørsel

Indlæg af livsnyder »

Hejsa, jeg har lige købt en pgo t rex 50 som starter men pludre i gangen når man giver gas, så kan man lige slippe den lidt og den kommer igen men kun for en kort periode... Nogle som har et bud...
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3458
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Pgo T-Rex 50 pludre i kørsel

Indlæg af 12V »

Kunne være flere ting, men først - hvad forstår du under pludring?

Det kunne f.eks. være:

Den automatiske choker slukker ikke, eller kommer ikke helt ned på plads - så den kører for fed.

Tilstoppet luftfilter eller for stor dyse.

Defekt tændingskomponenter, f.eks. CDI der sætter ud.

Dårlig benzintilførsel, check vakuum benzinhanen.

En grundig rensning af hele karburatoren og et nyt tændrør er altid et godt sted at starte. Og så en kontrol af pakninger og gummidele, at den er tæt over det hele.

Et ødelagt stempel(ring) eller toppakning kan også gøre lign.
livsnyder
Junior knallert
Indlæg: 12
Tilmeldt: man 3. sep 2012 19:06
Kontakt:

Re: Pgo T-Rex 50 pludre i kørsel

Indlæg af livsnyder »

Den drukner hvis den får gas og når jeg slipper eller kører gassen lidt op og ned "tager" den gassen igen . Har hørt at de soder til i katalysatoren, kan det gøre noget...???
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Pgo T-Rex 50 pludre i kørsel

Indlæg af claus olieklud »

hejsa der... du skriver tilsyneladende flere steder for at få et svar... hvis du ikke ved hvordan en knallert fungere så kan det være svært...
ummidbart har du allerede fået de nødvendige svar tidligere i tråden, men hvis du tror du kan få svar på alting ang. sådan en lorte scooter, så tar du fejl... - du må også tilføre knallertforum noget - sådan nogle scooterdrenge har vist jeres egen side og stille alle de kloge spørgsmål...

ps. jeg syntes godt om dit brugernavn, idet jeg selv kan stave til det...

hilsen olieklud
Besvar

Tilbage til "Asien"