giantco sprint gas/bremse/elstarter- fejl

Knallerter fra Japan, Kina, Indien etc. Mærker som Honda, Suzuki, Hero etc. Yamaha har sin egen kategori.
Besvar
nielsendrengen
Helt ny i flokken
Indlæg: 2
Tilmeldt: søn 22. apr 2012 02:02
Kontakt:

giantco sprint gas/bremse/elstarter- fejl

Indlæg af nielsendrengen »

hej jeg har lige købt en gianto sport, og lige pludselig vil den ikke starte på starteren men gerne ved kickstart, og så vil den ikke rigtig tage gassen medmindre jeg aktiverer en af bremserne, når jrg gør det vil den gerne ta gas og køre normalt, men så snart jeg slipper bremsen hakker og sprutter den og går ud ved lyskryds, med mindre jeg holder på bremsen og giv den lidt gas, er der nogen der kan hjælpe mig så vil jeg blive overlykkelig, hilsen allan
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: giantco sprint gas/bremse/elstarter- fejl

Indlæg af Kai »

Åben sædet og pil sædebrønden op, der sidder så vid jeg husker 2 skruer foroven og 2 nede i bunden af brønden, og en lille skrue foran ved hængslet.
I højre side nede omkring motorophænget er der en sort stelledning der er skruet fast på motoren et sted i nærheden af blæserdækslet ved svinghjulet, og går hen på stellet ved batteriet. Prøv at tjekke den. Den har det med at irre til inde i kabelskoene og så er der ingen stelforbindelse.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
nielsendrengen
Helt ny i flokken
Indlæg: 2
Tilmeldt: søn 22. apr 2012 02:02
Kontakt:

Re: giantco sprint gas/bremse/elstarter- fejl

Indlæg af nielsendrengen »

Tusind Tak for hjælpen, det som du beskrev var lige præcis løsningen, så tusind tak, det er fantastisk med sådan en side hvor man kan få hjælp.
Hilsen nielsen
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: giantco sprint gas/bremse/elstarter- fejl

Indlæg af Kai »

Det var så lidt, godt du kom ud og køre igen :(y)
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Besvar

Tilbage til "Asien"