Mit Suzuki K 50 projekt

Knallerter fra Japan, Kina, Indien etc. Mærker som Honda, Suzuki, Hero etc. Yamaha har sin egen kategori.
Besvar
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Mit Suzuki K 50 projekt

Indlæg af Stub »

jeg købte den for flere år siden af 2 unge knægte som havde topstylet den :hihi og kørt markræs på den ,,, sjovt nok så fik jeg gang i motoren rimeligt let inden jeg skildte den ad i atomer og den lød ok ,, men jeg tog ingen chancer så jeg skildte motoren ad og byttede alle de dele som var slidt ud med nye orginale dele og fik renset det hele op og samlet den igen ,,, så nu bliver det spændene at få den startet en gang når jeg finder de sidste stumper ,,

meningen var at jeg ville lave den som en 78/79 model men under vejs fortrød jeg og stilede efter den gamle 76 i stedet for dog bliver det lidt en blandet landhandel af ny og gammel model til jeg finder de sidste stumper ,, jeg har dog ikke nogen plan for hvornår den skal være færdig men hver gang jeg finder en stump kommer jeg lidt videre og den bliver jo nok færdig en skønne dag ,, :wink:

men her er et par billeder af hvor langt jeg er nået


Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Mit Suzuki K 50 projekt

Indlæg af Morten - Webmaster »

Den skal nok blive lækker ! har jo set den live sådan lidt hurtigt. :(y)
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: Mit Suzuki K 50 projekt

Indlæg af Stub »

Mange tak Morten så må du se den fremme i lyset næste gang hvis du kan komme til for Dan otto ,,, :teeth2
Besvar

Tilbage til "Asien"