Søger Zusuki smx 2003 manual og tun vejledning

Knallerter fra Japan, Kina, Indien etc. Mærker som Honda, Suzuki, Hero etc. Yamaha har sin egen kategori.
Besvar
BertramFink
Helt ny i flokken
Indlæg: 1
Tilmeldt: søn 25. jun 2017 21:08
Kontakt:

Søger Zusuki smx 2003 manual og tun vejledning

Indlæg af BertramFink »

står med en Zusuki smx som er blevet tunet af tidligere ejer og vil gerne få den lovlig, men mangler en manual på den og den tun vejledning så jeg kan finde ud af hvad de har gjort ved den.. ville være super fint hvis i kunne smide et link eller pdf med manual eller vejledning eller hvis nogen har en ide om hvad der er gjort, mistænker at fløjten i forrøret er pillet ud men vil hellere være sikker før jeg køber et nyt :D
Brugeravatar
Twinsport
Gummi rocker
Indlæg: 826
Tilmeldt: man 21. jan 2013 20:20
Kontakt:

Re: Søger Zusuki smx 2003 manual og tun vejledning

Indlæg af Twinsport »

Hej BertramFink
De fleste her på forum skruer på det vi kalder "rigtige knallerter", dvs. mindst 20-30 år ældre end din Suzuki. Derfor tror jeg at du henvender dig det forkerte sted. Du skal nok ikke forvente for meget hjælp her. Ikke fordi vi ikke vil, men fordi dit spørgsmål er udenfor vores expertområder ;-)
/Steen
Senest rettet af Twinsport tirs 27. jun 2017 18:22, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Søger Zusuki smx 2003 manual og tun vejledning

Indlæg af knallert »

udstødninger er dyre..når de er orginale..så forsøg at modificere den tilbage til standart.(hvis den overhoved er den orginale).ofte skære man forrøret af/op..og skære det indbvendige rør ud..så du skal forsøge at gøre det tilbage...prøv at se om du kan finde nogle u orginale svejsninger..det tyder på modificeringer..så skære du op igen..og kan måske se hvordan det var gjort tideligere...så du skal finde en svejse kyndig..som kan hjælpe dig med udstødningen..cdi en er nok også skifter til en u begrænset..så der skal der findes en orginal" dansk"..som er justeret til 30/45...men som steen er inde på ved vi gamle herinde ikke en brik on sccotere..så prøv et af de andre forums...vi vil gerne hjælpe..men det er begrænset hvad vi ved..om disse køretøjer
strynboen på test profil
Besvar

Tilbage til "Asien"