Puch maxi.. (Nu med nye billeder)

Knallerter fra Tyskland, Østrig, Holland, Belgien, England etc. Mærker som Puch, Kreidler, Hercules, Batavus, Berini, Flandria etc.
Nikolaj Y
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2264
Tilmeldt: tors 22. okt 2009 16:32
Kontakt:

Re: Puch maxi.. (Nu med nye billeder)

Indlæg af Nikolaj Y »

Mark-PC skrev:Uha den er godt nok bare fin,, Ser jo helt ny ud i forhold til det gamle billede af den..
Ja, der sket lidt siden det billede :hihi
If not smoken - it's broken!

Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'

Renault Alpine A310 - 78'
Nikolaj Y
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2264
Tilmeldt: tors 22. okt 2009 16:32
Kontakt:

Re: Puch maxi.. (Nu med nye billeder)

Indlæg af Nikolaj Y »

strynboen skrev:jeg ville også foretrække den i grøn...men syntes det er flot arbejde...måske du kunne få crom malet sideskærmene..lidt dyrt...men ville være fantastisk flot med det sorte stel..og crom skærme og crome sideskærme til at forbinde tingene...
gas grebet...?er det den type med glideren..til kablet som skrues fast synligt..tror det er den type jeg mangler på min monza..
Ja, farven er smag og behag. Jeg syntes derimod det er grimt med de crom sideskjolde, også selvom det vil passe godt ind i "temaet" på knallerten. Ellers var det også overvejet.

Ja, det er den type gashåndtag med glideren :D Jeg har fået de nye originale håndtag bestilt hjem fra Tyskland :hot Og grebene og det andet er gammelt, men i super stand. Jeg har fået tilpasset kablet med en skrue-ordning oppe ved styret da selve kablet ikke var langt nok til den gamle model karburator (rund), som jeg kører med. Så nu kan gassen justeres både ved styret og karburatoren :D
If not smoken - it's broken!

Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'

Renault Alpine A310 - 78'
Kannebanne
Helt ny i flokken
Indlæg: 3
Tilmeldt: man 1. okt 2012 18:48
Kontakt:

Re: Puch maxi.. (Nu med nye billeder)

Indlæg af Kannebanne »

Kempe fed! Har også en Puch maxi! P1 med stjernefælgar! Dock så er min ikke i så godt skick som din! Mvh!
Besvar

Tilbage til "Vesteuropa"