Min "john deer" 50cc med maxi motor ;)

Knallerter fra Tyskland, Østrig, Holland, Belgien, England etc. Mærker som Puch, Kreidler, Hercules, Batavus, Berini, Flandria etc.
Besvar
Brugeravatar
lund
Fuldblods knallert
Indlæg: 462
Tilmeldt: søn 11. jan 2009 20:37
Kontakt:

Min "john deer" 50cc med maxi motor ;)

Indlæg af lund »

ja så er maxien efterhåden ved at være færdig efter snart 2 år :D :oops:

Den køre super i motoren :) men trækker sløvt op til 30 hvor efter den tager ved og rykker godt til op på de 50 :D (min portning er vidst for stor)

Jeg døjer også med at den ikke rigtig vil gå i tomgang??

den står først meget højt og langsomt daler den og dør? som om den ikke suger nok?? Der er rigeligt med komp. på!!
Vedhæftede filer
Billede 985 (Medium).jpg
Billede 985 (Medium).jpg (76.55 KiB) Vist 5556 gange
Billede 987 (Medium).jpg
Billede 987 (Medium).jpg (56.55 KiB) Vist 5556 gange
Billede 990 (Medium).jpg
Billede 990 (Medium).jpg (121.59 KiB) Vist 5556 gange
og så skal i da også lige ha et billede af min derbi (den er faktisk tilsalg :( )
og så skal i da også lige ha et billede af min derbi (den er faktisk tilsalg :( )
Billede 977 (Medium).jpg (65.15 KiB) Vist 5556 gange
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!
Brugeravatar
lund
Fuldblods knallert
Indlæg: 462
Tilmeldt: søn 11. jan 2009 20:37
Kontakt:

Re: Min "john deer" 50cc med maxi motor ;)

Indlæg af lund »

Jeg savner forresten lidt er par john deer staferinger til tanken! Så hvis nogen rent tilfældig skulle ha det eller vide hvor de kan købes så må i meget gerne skrive! :D det ville da være kronen på værket!
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!
Brugeravatar
bonde søren
Fuldblods knallert
Indlæg: 399
Tilmeldt: tors 12. feb 2009 17:20
Kontakt:

Re: Min "john deer" 50cc med maxi motor ;)

Indlæg af bonde søren »

hvad med nogle sideskjolde det ville pynte (:
fuskeren
Brugeravatar
JacobMC
Fuldblods knallert
Indlæg: 315
Tilmeldt: søn 8. mar 2009 13:42
Kontakt:

Re: Min "john deer" 50cc med maxi motor ;)

Indlæg af JacobMC »

Og nogle skærme i grøn.
Mvh. Jacob M. C.

Yamaha fs1 4 gear DX 77'. SØGER NØGLE OG STYRLÅS NR: 4217
Yamaha fs1 4 gear DX 76'
Yamaha fs1 2 gear
Yamaha fs1 4 gear DX '78, Adskilt
Puch Maxi 2 gear
Puch Maxi K E50
Derbi Senda SM X-treme '06
Suzuki Dm50 Samurai
Suzuki Dm50 Samurai
Suzuki LT160 Atv
Brugeravatar
lund
Fuldblods knallert
Indlæg: 462
Tilmeldt: søn 11. jan 2009 20:37
Kontakt:

Re: Min "john deer" 50cc med maxi motor ;)

Indlæg af lund »

Jeg har overvejet sideskjolde.. kan ikke rigtig blive enig med mig selv om hva jeg sys? :)

og skærme har jeg et par aero i sort som skal monteres :)
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Min "john deer" 50cc med maxi motor ;)

Indlæg af claus olieklud »

hej lund... jeg syntes også der mangler skærme og sideskjolde... ellers sjov lakering... ang. dit tomgangsproblem - det ser for mig ud til at du kører med 12mm rund bing... sådan en har ikke noget tomgangsystem, men skal alene forsynes via hoveddysen, modsat så mange andre som har et et selvstændigt system der fungerer ved helt lukket gasspjæld eller næsten lukket... det lyder som om at din knallert kører tyndt i tomgang ( dvs for lidt benzin ) det skyldes som oftest utætheder ved indsugningstuds... tjeck evt. for utæthedder med dieselstart - det afslører med det samme... hilsen olieklud...
Brugeravatar
lund
Fuldblods knallert
Indlæg: 462
Tilmeldt: søn 11. jan 2009 20:37
Kontakt:

Re: Min "john deer" 50cc med maxi motor ;)

Indlæg af lund »

claus olieklud skrev:hej lund... jeg syntes også der mangler skærme og sideskjolde... ellers sjov lakering... ang. dit tomgangsproblem - det ser for mig ud til at du kører med 12mm rund bing... sådan en har ikke noget tomgangsystem, men skal alene forsynes via hoveddysen, modsat så mange andre som har et et selvstændigt system der fungerer ved helt lukket gasspjæld eller næsten lukket... det lyder som om at din knallert kører tyndt i tomgang ( dvs for lidt benzin ) det skyldes som oftest utætheder ved indsugningstuds... tjeck evt. for utæthedder med dieselstart - det afslører med det samme... hilsen olieklud...

Hej claus skærmene er på vej!! sideskærme skal overvejes :)

Ang. tomgang og karbu så er det godt nok en rund 15 mm bing, men det er ved det samme som en 12 mm? :?:
jeg kan se på den pakning jeg har i ved min indsugnings studs, at den ligesom har suget benzin?? altså den er blevet fugtig de steder man kan se det stikker ud..
Kan det skyldes det? (pakningen er lidt mindre end indsugningshullet?)
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!
Besvar

Tilbage til "Vesteuropa"