Puch maxi instruktionsbog ??

Knallerter fra Tyskland, Østrig, Holland, Belgien, England etc. Mærker som Puch, Kreidler, Hercules, Batavus, Berini, Flandria etc.
Besvar
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Puch maxi instruktionsbog ??

Indlæg af dexta »

Hej :D Jeg har efterhånden haft renoveret 5-6 Puch maxiér, og kan dem efterhånden ud og ind :wink: . Men nu er jeg kommet i tanke om at det kunne være meget sjovt at have en instrukstionsbog til den :wink: , så hvis der er nogle der har et link til en jeg kan downloade, ville det være rart :D
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Puch maxi instruktionsbog ??

Indlæg af Morten - Webmaster »

Det er nok ikke præcis det du søger, men jeg ligger inde med den her over bl.a Pedal & 2 gears motorer (har ikke rigtigt kigget den igennem selv)

http://yamahafs1.dk/download/maxipuch.pdf
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Puch maxi instruktionsbog ??

Indlæg af dexta »

Ja tak :wink: Jeg vil lige downloade den og kigge den igennem, har du andre instruktionsbøger til knallerter ? :mrgreen:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Puch maxi instruktionsbog ??

Indlæg af Morten - Webmaster »

En del til FS1 og så en til Honda Melody (næsten)
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Puch maxi instruktionsbog ??

Indlæg af dexta »

Hej :D Har du en over hvordan man samler en fs1 motor trin for trin ? jeg har nemlig fået instruktionsbogen af dig, men har du en hvor de forklarer trin for trin ? :wink:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Puch maxi instruktionsbog ??

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hmm... det tror jeg faktisk ikke, så skal du finde en "haynes workshop manuel" for Yamaha FS1, de findes men er vist udgået af handelen så det er brugt fra ebay f.eks.

men den danske/svenske http://www.yamahafs1.dk/download/fs1_servicebook.zip har mange forklaringer også
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Puch maxi instruktionsbog ??

Indlæg af dexta »

Ja :wink: Men den har jeg downloadet, men jeg har ikke lige fået læst det hele endnu, men vil jeg gøre, det kunne bare godt være at du havde en trin for trin. :wink:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Puch maxi instruktionsbog ??

Indlæg af Morten - Webmaster »

den sidste er faktisk trin for trin :wink:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Vilbro
Stor knallert
Indlæg: 119
Tilmeldt: ons 16. jul 2008 12:27
Kontakt:

Re: Puch maxi instruktionsbog ??

Indlæg af Vilbro »

Hej Drenge!

Jeg har nye u-brugte instruktions bøger til salg:

Puch Maxi 125,-
Puch maxi 2 gear 125,-
Puch MS 125,-
Puch VZ 150,-
Ring hvis i er interesserede, tlf. 26 35 47 42 :D
Vh. Vilbro
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: Puch maxi instruktionsbog ??

Indlæg af tøffe »

dexta skrev:Hej :D Jeg har efterhånden haft renoveret 5-6 Puch maxiér, og kan dem efterhånden ud og ind :wink: . Men nu er jeg kommet i tanke om at det kunne være meget sjovt at have en instrukstionsbog til den :wink: , så hvis der er nogle der har et link til en jeg kan downloade, ville det være rart :D
hejsa jeg tror jeg har en likken et sted jeg skal pøve at kikke efter på lørdag mvh tøffe
Besvar

Tilbage til "Vesteuropa"