org urørt puch grand prix værdi ?

Knallerter fra Tyskland, Østrig, Holland, Belgien, England etc. Mærker som Puch, Kreidler, Hercules, Batavus, Berini, Flandria etc.
Besvar
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

org urørt puch grand prix værdi ?

Indlæg af dexta »

Hej alle.
Jeg er blevet tilbudt en helt org puch grand prix, den gamle model i kobberorange som min egen, bare denne står urørt og helt org. Blinklys og hele molevitten virker.
Har tænkt på at slå til, men hvad må man give for sådan en fætter ?
Mads :wink:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: org urørt puch grand prix værdi ?

Indlæg af tøffe »

dexta skrev:Hej alle.
Jeg er blevet tilbudt en helt org puch grand prix, den gamle model i kobberorange som min egen, bare denne står urørt og helt org. Blinklys og hele molevitten virker.
Har tænkt på at slå til, men hvad må man give for sådan en fætter ?
Mads :wink:
tjae jeg har en der ikke har kør u lovlig nnogle sinde men skal restores den er jeg but ti kg for men ikke til salg men det der er svært at skaffe til dem er fælge bagasibæger og det korte sæde det er nogle af det jeg mangler til min og så mangler jeg tænnigs side skjolet til den men den er høj i pris er det den der er med eller uden bling og tænings lås min er udendet og er en 75er mvh tøffe
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: org urørt puch grand prix værdi ?

Indlæg af dexta »

Den er med blink, det sagde han i hvert fald !
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Re: org urørt puch grand prix værdi ?

Indlæg af Toke »

Vel ca det samme som en Yamaha i urørt stand. Hvad de så koster, ved jeg ikke, der må nogle af dem, som har købt sådan nogle på banen...
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: org urørt puch grand prix værdi ?

Indlæg af strynboen »

nu må du hellere ud og se den ,,med dine egne øjne,,de er aldrig helt orginale...
jeg syntes ikke rigtig om disse pris gætteri konkurencer ,,det er mest noget vrøvl,,om nogen som kender en fætter til en onkel,,som har fået tilbudt 30,000 for en puch maxi,,med pedaler :? :? :( vil hellere høre om nogen som har købt eller solgt herinde fra,,men er heller ikke vild med at oplyse priser selv...
håber at du har fundet guldet,,,, :wink:
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: org urørt puch grand prix værdi ?

Indlæg af nielsfup »

Aaae Lars
30.000 for en maxi, jeg ville ikke give meget over 25.000.- selv med pedaler og i rød :D :D :D

Men helt enig det er jo det rene gæt værk
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: org urørt puch grand prix værdi ?

Indlæg af Allan M »

Det er liebhaveri - og prisen kommer helt an på, hvad køberen vil lægge for at lukke handelen dér.

Jeg ville dog ikke blive overrasket, hvis der fandtes nogle, som ville knalde 20 af de brede på bordet - hvis det virkelig var et helt original og urørt eksemplar.

Men købere til sådan nogle er præcis så sjældne, som knallerterne er ;o)
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: org urørt puch grand prix værdi ?

Indlæg af strynboen »

argh tror kun at det er honda cd og dax som runder 20 kg :mrgreen: :mrgreen:
men nu har jeg jo jokket i lorten og kommet til at skrivet noget gætteværk,,det har jeg jo lige brokket mig over at andre gør :( :( :( :| :evil:
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: org urørt puch grand prix værdi ?

Indlæg af Allan M »

En helt original puch Grand Prix. Som ikke har været skruet i.

JEG ville lægge 20 kg, hvis jeg iøvrigt havde råd til det. For at lukke handelen lige med det samme.

Tænk hvis man prøvede at handle den ned til 10kg, månederne går, andre købere melder sig og pludselig er den gået for 14500,- til mandens fætters brors ven.

Omvendt, hvis jeg blev tilbudt 20.000 for min yamaha, så ville jeg stadig sige nej! Selvom det ville være langt over markedsprisen. For den kan ikke genskabes.

Det er med antikke knallerter som med flotte damer - man skal slå til når muligheden er der - for den kommer ikke igen :)
(så kommer der en anden, men det var jo ikke dén/hende, man ville have...)

Svaret må være, at den er alt mellem 0,- og 20.000,- kr værd, alt efter øjnene, som ser.
Hvis du er en dygtig købmand, og han er ligeglad med knallerter, får du den til få penge, hvis han elsker den, og du bare VIL have den, så kan du risikere at skulle af med mange penge, uden at du af den grund er blevet snydt. For du FIK den jo.

(lang smøre, må se at komme i gang med arbejdet :lol:
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Re: org urørt puch grand prix værdi ?

Indlæg af Toke »

Allan M skrev:En helt original puch Grand Prix. Som ikke har været skruet i.

JEG ville lægge 20 kg, hvis jeg iøvrigt havde råd til det. For at lukke handelen lige med det samme.

Tænk hvis man prøvede at handle den ned til 10kg, månederne går, andre købere melder sig og pludselig er den gået for 14500,- til mandens fætters brors ven.

Omvendt, hvis jeg blev tilbudt 20.000 for min yamaha, så ville jeg stadig sige nej! Selvom det ville være langt over markedsprisen. For den kan ikke genskabes.

Det er med antikke knallerter som med flotte damer - man skal slå til når muligheden er der - for den kommer ikke igen :)
(så kommer der en anden, men det var jo ikke dén/hende, man ville have...)

Svaret må være, at den er alt mellem 0,- og 20.000,- kr værd, alt efter øjnene, som ser.
Hvis du er en dygtig købmand, og han er ligeglad med knallerter, får du den til få penge, hvis han elsker den, og du bare VIL have den, så kan du risikere at skulle af med mange penge, uden at du af den grund er blevet snydt. For du FIK den jo.

(lang smøre, må se at komme i gang med arbejdet :lol:
Det er sgu vist meget godt skrevet 8)

Jeg er i hvert fald enig
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: org urørt puch grand prix værdi ?

Indlæg af strynboen »

ja du har helt ret,,problemet er at det jo koster omkring 20,000 at lave en ordenlig knallert,,og det er de nok kun værd hvis man har et personligt forhold til maskinen
min honda vil jeg heller ikke sælge..så skal der da helt u normale høje tilbud til...
men man kan jo købe en meget flot mc for mindre penge,,end knallerter sælges til
men det er nok de høje priser på dele til knallerter som sætter priserne,,
indkøb af et procjekt er altid billigere end delene til renovering,,sådan er det jo bare
tit er det modsat med mc erne
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Vesteuropa"