Jeg kamuflerer den blot med det danske stel. Jo det er selvfølgelig et nr. Match. Nej den skal ikke indregistreres, jeg har ikke og får aldrig mc-kort, tunet kommer på når jeg lige skal lege ellers kører jeg jo altid pænt.
At køre på ikke indregistreret mc den har ikke WOE i stel nr. Derfor er det en mc og det koster en bøde på omkring de 5000: (
http://www.billig-scooter.dk/showthread.php?tid=1260 og da der ikke kan tegnes forsikring på en ikke indregistreret mc endnu et gog, + evt. bøde for at køre på cykelsti med mc og så skal man ikke tænke på hvad det koster hvis jeg bliver inddraget i et færdselsuheld. Plus evt fartbøder. Der bliver ikke klippet i noget kørekort. Jeg er grundet min alder ikke omfattet af krav om knallert kørekort.
Et stel med WOE i stel nr. er en knallert; den KAN være konstruktivt ændret, fex tunet eller have for mange gear; men det vigitgste er at undgå at komme i deep-shit med færdsels uheld, sekundært at et møde med en emsig Jens Betjentsen fordi man er en båt-nakke og kører 1) råddent, 2) uden hjelm 3) uden/dårlige bremser/lys/osende/larmende knallert og så taler vi slet ikke om beruset knallert chauffør... men jeg drikker jo aldrig sprut eller mere end enkelt bajer (så når jeg slet ikke op på knallerten inden jeg er faldet i søvn...

)
EF/EU var/er/fortsat vil være et unødvendigt, overstatsligt begrænsende organ, der ofte er i direkte konflikt med dansk lovgivning og levevis, der tilsidesætter den Danske Stats lovgivende, udførende og dømmende magt og i alt væsentlighed sagtens kan udværes (Danmark frit til Eideren!

)
Der er sgu ingen der undersøger om der er tre eller fire trin i gearbox.
Jeg bringer knallerten; læs: knallerten... i en designmsæssig pæn stand fex. ved at lade den male i en original farve som kan klæde en Juvel eller Flagskibs Monza og derfor: det er spændende om det lykkes mig at finde en maler der kan male candy lak.
Se det er faktisk ikke berørt af ovenstående