Sachs motor ks 50/2 tips og tricks søges.

Knallerter fra Tyskland, Østrig, Holland, Belgien, England etc. Mærker som Puch, Kreidler, Hercules, Batavus, Berini, Flandria etc.
Besvar
ambus
Helt ny i flokken
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs 17. dec 2013 01:13
Kontakt:

Sachs motor ks 50/2 tips og tricks søges.

Indlæg af ambus »

hej jeg søger en som har forstand på Sachs motoren, den som sad på Crescent Monark(KS 50/2). en som eventuelt bor på sjælland hvis alt går galt og man har brug for en til at kigge over skulderen, eller justering o. lign.

Lige nu kæmper jeg med at mit første gear hopper ud af indgreb og den hopper over i frigear.

Er der nogen som kan bore en slidt 50cc 38 mm cylinder op til 60cc og ved hvilket stempel man så skal bruge uden at skulle ændre noget på krumtappen, hvis man kan det?

de bedste hilsner

Lars
Mark-PC
Stor knallert
Indlæg: 264
Tilmeldt: fre 12. dec 2008 23:36
Kontakt:

Re: Sachs motor ks 50/2 tips og tricks søges.

Indlæg af Mark-PC »

Hej med dig. Har rodet en del i de motore der. Med hensyn til 1 gear springer ud tror jeg det er et justerings spørgsmål på gearkablet, hvis den er lidt for lang og ikke for den ordentlig i gear. Større stempler / cylindre kan du bla købe på http://www.ettansmopeder.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvh Mark
johnny d jensen
Helt ny i flokken
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn 27. jan 2013 08:51
Kontakt:

Re: Sachs motor ks 50/2 tips og tricks søges.

Indlæg af johnny d jensen »

du må gerne ringe til mig på 30481510 jeg har rodet rigtig meget med disse Sachs motorer, og du skal ikke bore en orginal 38 op til 60ccm der er næsten ikke noget af skørtet tilbage, men 39,5mm stempel er fint
Besvar

Tilbage til "Vesteuropa"