Re: Kreidlerens ansigtsløftning
: man 23. jun 2014 22:49
85 på speedo og så er det slut!
Men:
Udstødningsporten er for smal, og der ligger i hvert fald 500rpm gemt dér!
Skylleportene åbner sent; boostere 31,5mm fra top, så finder jeg let 0,5HK på toppen og en sjat før/efter peak.
Cylinderen skal hæves 0,2mm for at tilpasse squishafstanden. Det reducerer den lange indsugningstiming og øger resten af portenes åbningstid, samt reducerer kompressionsforholdet en smule, så den drejer lidt friere.
De sidste par kilometer har den fået lidt mere sejtræk, så ringen er vist snart kørt til. V-Power med oktanbooster og 2,5% olie, så den får nok af det hele!
Men:
Udstødningsporten er for smal, og der ligger i hvert fald 500rpm gemt dér!
Skylleportene åbner sent; boostere 31,5mm fra top, så finder jeg let 0,5HK på toppen og en sjat før/efter peak.
Cylinderen skal hæves 0,2mm for at tilpasse squishafstanden. Det reducerer den lange indsugningstiming og øger resten af portenes åbningstid, samt reducerer kompressionsforholdet en smule, så den drejer lidt friere.
De sidste par kilometer har den fået lidt mere sejtræk, så ringen er vist snart kørt til. V-Power med oktanbooster og 2,5% olie, så den får nok af det hele!